Ik heb een HP ML350E Gen 8 server met een HP Dynamic Smart Array B120i/512MB FBWC SATA Controller.
En ik krijg hier op windows niet geïnstalleerd, het is me 1x bij toeval gelukt en heb geen idee meer wat toen de oplossing was.
Op de raid controller zijn 4 disken aangesloten, 2x 1TB disken in raid 1 als primary bootdisk en 2x 2TB disken in raid1 als data disk.
als ik windows installeer krijg ik de volgende foutmelding
:strip_exif()/f/image/XnJchkz6ayTY0XSl4Hrso7Nh.jpg?f=fotoalbum_large)
Als oplossing vond ik op google dat in de bios de raid controller als primary boot contoller moet zijn, zo staat het ook zie afbeelding.
:strip_exif()/f/image/h8xznehXuWhl6c641wFcWhpH.jpg?f=fotoalbum_large)
In de raid settings staat de 1e logical drive als primary boot disk.
:strip_exif()/f/image/EWyYLL07nsccQzdNzRDLEvmM.jpg?f=fotoalbum_large)
in de Ilo staat staat de de bootmode op legacy zoals de raidsettings aangeven.
:strip_exif()/f/image/87mo2YfmwIbTbwjEC9ZlRjQK.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb even geen idee meer wat ik nog moet aanpassen om het werkend terug te krijgen, wie kan me helpen?
En ik krijg hier op windows niet geïnstalleerd, het is me 1x bij toeval gelukt en heb geen idee meer wat toen de oplossing was.
Op de raid controller zijn 4 disken aangesloten, 2x 1TB disken in raid 1 als primary bootdisk en 2x 2TB disken in raid1 als data disk.
als ik windows installeer krijg ik de volgende foutmelding
:strip_exif()/f/image/XnJchkz6ayTY0XSl4Hrso7Nh.jpg?f=fotoalbum_large)
Als oplossing vond ik op google dat in de bios de raid controller als primary boot contoller moet zijn, zo staat het ook zie afbeelding.
:strip_exif()/f/image/h8xznehXuWhl6c641wFcWhpH.jpg?f=fotoalbum_large)
In de raid settings staat de 1e logical drive als primary boot disk.
:strip_exif()/f/image/EWyYLL07nsccQzdNzRDLEvmM.jpg?f=fotoalbum_large)
in de Ilo staat staat de de bootmode op legacy zoals de raidsettings aangeven.
:strip_exif()/f/image/87mo2YfmwIbTbwjEC9ZlRjQK.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb even geen idee meer wat ik nog moet aanpassen om het werkend terug te krijgen, wie kan me helpen?