Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGC
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 21-03-2022
Hoe kan ik met mijn Garmin instinct 2 en tegelijk navigeren via een opgenomen route en tegelijkertijd die route opnemen zodat hij wordt gesynchroniseerd met Strava?

Tot nu toe kan ik wel via Wandelen routes opnemen die automatisch naar Strava gaan, maar als ik de navigatie gebruik slaat hij schijnbaar die route niet op, dus die komt dan ook niet in Strava terecht?

.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanth
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Dat is merkwaardig; mijn Instinct Solar (1e generatie kan dat probleemloos).

Als het op de 2e generatie Instinct op dezelfde manier werkt:
  1. Selecteer de activiteit die je wilt opnemen (run, bike, walk, ...)
  2. Roep het menu op (lang drukken op de middelste knop links)
  3. Kies Navigation --> Courses
  4. Selecteer de route die je wilt doen, en kies "Do Course"
  5. Start en stop je activiteit op de normale manier
  6. Binnen je activiteit kun je vervolgens de "kaart" en de navigatie-aanwijzingen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guysp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-07 14:47
HGC schreef op maandag 21 maart 2022 @ 21:35:
Hoe kan ik met mijn Garmin instinct 2 en tegelijk navigeren via een opgenomen route en tegelijkertijd die route opnemen zodat hij wordt gesynchroniseerd met Strava?

Tot nu toe kan ik wel via Wandelen routes opnemen die automatisch naar Strava gaan, maar als ik de navigatie gebruik slaat hij schijnbaar die route niet op, dus die komt dan ook niet in Strava terecht?

.
Ja dat kan gewoon. Je moet de activiteit "wandelen" of "hiken" gebruiken, en daar een route kiezen. Niet de activiteit "Navigeren" gebruiken.

Als je dus "wandelen" of "hiken" selecteerd, pijltje omhoog doen voor opties, daar staat dan "Koersen". Hier kun je je route voor tijdens het wandelen kiezen.

// TODO: Schrijf een signature