gezocht: contactdoos USB C met data voor vergaderzaal

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• metteko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-12 09:24
Mijn vraag:
In een vergaderzaal hebben we grote smart TV's met PC functionaliteit. Deze kunnen zowel dienen als projector of als standalone PC.
Daar komen echter veel kabels uit die nu rondslingeren. (USB-C, USB A, HDMI,...)
Ik zoek een contactdoos waarop ik deze kabels kan laten toekomen zodat een gebruiker zijn eigen kabel gewoon kan inpluggen in de juiste stekker.
Maar vooral voor USB-C vind ik voornamelijk laad-opties en niet zozeer data-opties.
Aangezien hier heel veel mensen verantwoordelijk zijn voor de vergaderzalen vroeg ik mij af wat jullie allemaal gebruiken hiervoor.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Legrand heeft in de Mosaic-serie wel wat opties, maar geen USB-C met data.
Verder niet veel merken gevonden die dit wél zouden hebben.

Alle reacties

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

• BHStar
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-12 12:34
Extron maakt dit soort oplossingen inderdaad, Crestron ook. Daarnaast lijkt het me persoonlijk niet wenselijk om mensen hun eigen kabels te laten gebruiken, omdat je dan ten eerste verwacht dat mensen altijd kabels bij hebben, en ten tweede is het vragen om extra werk, supportmatig gezien (defecte kabels, verkeerde kabels). Op mijn werk bundelen we de kabels bij elkaar in een nette sleeve, waarbij je de kabels nog individueel kan labelen. Je kan eventueel een haak naast het scherm monteren om de kabel aan te hangen, zodat die niet rondslingert.

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Waarom niet gewoon Miracast gebruiken?

• metteko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-12 09:24
Ik sta intussen in contact met de mensen van Extron, waarvoor dank.
Miracast wordt niet echt gebruikt hier. Geen fantastische ervaringen mee.
Pagina: 1