Computers make very fast, very accurate mistakes.
Vraag
Alle reacties
Om Cloud Identity Free te activeren dien je eerst een betaald Workspace-abonnement te nemen. Die is de komende maanden gratis. Wel even een betaalmiddel toevoegen (creditcard of Paypal).tc982 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:58:
[Afbeelding]
Ik kan ook geen legacy identity free toevoegen...
[Afbeelding]
Daarna is het wel mogelijk Cloud Identity Free af te sluiten. Hierna kun je direct je betaalde maar tijdelijk gratis Workspace subscription opzeggen. Al je mail verdwijnt dan wel. Je users blijven wel actief.
Gisteren bovenstaande gedaan.
Even een vraagje ik ben een leek hier in, de Cloud identity free is die nodig? Ik heb ios dus geen betaalde services ui de playstore.NelgNL schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 22:15:
Zo, het was heel lang een fijn huwelijk, maar ik heb de scheiding met Google Suite zojuist voltooid.
Mail, agenda en contacten naar Infomaniak. € 1,50 per maand voor 5 gebruikers, onbeperkte mailopslag.
Google Suite abonnement overgezet naar Cloud Identity Free.
Toedels
Hier ga ik ook over naar infomaniak.
Thnx alvast
Als je met het domein dat in GSuite Legacy staat geen enkele Google-dienst gebruikt (dus ook geen Youtube, Keep, etc) dan is Cloud Identity Free niet nodig.Hurricane78 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:34:
[...]
Even een vraagje ik ben een leek hier in, de Cloud identity free is die nodig? Ik heb ios dus geen betaalde services ui de playstore.
Hier ga ik ook over naar infomaniak.
Thnx alvast
Top dank je wel!NelgNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:41:
[...]
Als je met het domein dat in GSuite Legacy staat geen enkele Google-dienst gebruikt (dus ook geen Youtube, Keep, etc) dan is Cloud Identity Free niet nodig.
Ben aan het zoeken waar ik alles moet instellen in infomaniak maar daar komen we vas wel uit!
Alsjeblieft! Tip: gebruik vooral hun supportpagina's, zo ben ik er ook gekomen.Hurricane78 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:44:
[...]
Top dank je wel!
Ben aan het zoeken waar ik alles moet instellen in infomaniak maar daar komen we vas wel uit!
En anders drop je maar een dm.
Mij lukt het niet... ik heb een betaald workspace abbo genomen nu, maar ik kan de CIF niet afsluiten, omdat het domein in gebruik is.NelgNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 10:50:
[...]
Om Cloud Identity Free te activeren dien je eerst een betaald Workspace-abonnement te nemen. Die is de komende maanden gratis. Wel even een betaalmiddel toevoegen (creditcard of Paypal).
Daarna is het wel mogelijk Cloud Identity Free af te sluiten. Hierna kun je direct je betaalde maar tijdelijk gratis Workspace subscription opzeggen. Al je mail verdwijnt dan wel. Je users blijven wel actief.
Gisteren bovenstaande gedaan.
Te snel... gelukt...
Top!htca schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:01:
[...]
Mij lukt het niet... ik heb een betaald workspace abbo genomen nu, maar ik kan de CIF niet afsluiten, omdat het domein in gebruik is.
Te snel... gelukt...
Pagina: 1