Eigenlijk was ik van plan geen RGB kast te bouwen. Maar nu blijkt dat ik het toch wel leuk vind, het volume en de prestatie van de fans volgens de reviews beter kan en de kast onverwacht op het bureau komt te staan (de beugel onder het bureau is te klein en ik vind hem te zwaar/kostbaar om in zo'n beugel te hangen) wil ik toch betere en meer fans. Liefst RGB. Tevens komt het Gigabyte Z690 AORUS ELITE DDR4 moederbord zonder ingebouwde WiFi en Bluetooth en ben ik daarom op zoek naar een goede PCIe WiFi/Bluetooth kaart.
Stock worden er bij de Fractal Design Meshify 2 Compact 3 fans meegeleverd: 2x 140mm voor die de lucht naar binnen blazen en 1x 120mm achter die de lucht naar buiten blaast. Van wat ik begrepen heb moet het aantal fans dat naar buiten blaast minimaal gelijk zijn aan die het naar binnen blazen. Dus dat is al niet helemaal juist.
Ik zoek een?
~150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Aangezien er ook een Dark Rock Pro 4 van be quiet! in zit heb ik de voorkeur voor fans van hetzelfde merk. De PCIe kaart liefst van Gigabyte zodat die matched met het moederboard.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Foto/video en gaming.
Zelf heb ik al wat dingen gezocht en wil ik vooral weten of ik hiermee een goede keuze maak. Een simpele bevestiging kan dus al voldoende zijn maar opmerkingen zijn uiteraard welkom!
Het idee is om 2x 140mm vooraan te plaatsen, 1x 140mm boven en 1x 120mm achter.
Stock worden er bij de Fractal Design Meshify 2 Compact 3 fans meegeleverd: 2x 140mm voor die de lucht naar binnen blazen en 1x 120mm achter die de lucht naar buiten blaast. Van wat ik begrepen heb moet het aantal fans dat naar buiten blaast minimaal gelijk zijn aan die het naar binnen blazen. Dus dat is al niet helemaal juist.
Ik zoek een?
- Vervanging van de stock fans van de case, liefst RGB en stiller en sowieso meer/beter dan nu
- Goede PCIe WiFi/Bluetooth kaart
~150 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Aangezien er ook een Dark Rock Pro 4 van be quiet! in zit heb ik de voorkeur voor fans van hetzelfde merk. De PCIe kaart liefst van Gigabyte zodat die matched met het moederboard.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Foto/video en gaming.
Zelf heb ik al wat dingen gezocht en wil ik vooral weten of ik hiermee een goede keuze maak. Een simpele bevestiging kan dus al voldoende zijn maar opmerkingen zijn uiteraard welkom!
Het idee is om 2x 140mm vooraan te plaatsen, 1x 140mm boven en 1x 120mm achter.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Netwerkadapters | Gigabyte AORUS GC-WBAX210 | € 54,45 | € 54,45 |
1 | Ventilatoren | be quiet! Light Wings 120mm PWM Single Pack | € 22,99 | € 22,99 |
1 | Ventilatoren | be quiet! Light Wings 140mm PWM Triple Pack, 140mm | € 65,99 | € 65,99 |
Totaal | € 143,43 |
Canon EOS R5 & Ra / RF 15-35 2.8L IS / RF 24-70 2.8L IS / RF 70-200L IS