Python cursus

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• browser666
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05 08:26
Beste mensen, in het kader van het reintegratietraject van het UWV mag ik een opleiding doen van maximaal 5.000 euro. Ik wil mijn kennis van Python graag verdiepen en ben op zoek naar een goede cursus met wellicht officiële (deel-) certificaten hiervoor. Regio Randstad. Mag zowel off- als online zijn uiteraard.

Ik ben altijd actief geweest in webdevelopment, maar door ziekte heb ik dit al jaren niet meer gedaan en heb een flinke achterstand opgelopen.

Heeft er iemand tips?

[ Voor 17% gewijzigd door browser666 op 20-03-2022 20:51 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 22:31
Ik zou dat geld besteden aan een andere opleiding, Python is prima met de beschikbare online resources aan te leren.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 18:10
Belangrijke vraag is ook wel waar je Python voor gaat gebruiken. Denk dat Python het meest gebruikt wordt in data science / machine learning of in webdevelopment.

Beiden kennen best een ander ecosysteem qua packages en werkwijze. Daarnaast heb je voor beide andere aanvullende kennis nodig; bij data science komt bijvoorbeeld statistiek kijken, bij webdevelopment zaken als databases en netwerken et cetera.

Natuurlijk kun je eerst de basis van Python aanleren, maar daarna zou ik wel snel een bepaalde richting kiezen; dan is de kennis sneller toepasbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 08:28

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Python training is misschien leuk, maar wanneer je je je kansen op de arbeidsmarkt wilt vergroten kun je beter een wat bredere opleiding doen, zeker wanneer je E5000 uit mag geven. Voor dat geld kun je veel meer dan alleen python doen. Een LOI opleiding HBO Software developer bijvoorbeeld.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'