Voedingskabel in Astra G

Pagina: 1
Acties:

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:27
OK, ik heb sinds kort een Astrake G! Hartstikke toffe wagen maar ik wil hierin toch wel een leuke stereo gaan zetten. Spul heb ik al uit me vorige wagen, maar stap 1 is natuurlijk een voedingskabel door de auto leggen. De vraag is dus of er iemand ervaring hiermee heeft? In een snelle blik vanavond kon ik zo goed als geen 'mogelijkheden' ontdekken om die kabel door het schutbord onder de motorkap door te krijgen. (PS Astra G wil zeggen het huidige model voor diegene die het niet snapt)

Iemand suggesties???

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

Jag

Ik heb in mijn Volvo een voedingskabel gelegd. Is nog niet eenvoudig, maar ik heb het min of meer buitenom gedaan. Hij komt net onder de vooruit aan de rechterkant onder de motorkap vandaan, en loopt dan door een gleuf naar binnen, en dan achter wat bekleding naar mijn versterker toe.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:27
Dat kan, is meer een soort bak net onder je ruitenwissers die je bedoeld denk ik? Maar heb je dan niet het probleem dat de kabel ergens ACHTER je dashboard de auto binnenkomt?

Verwijderd

Een snel blik is in dit geval vaak niet genoeg bij de meeste doorvoeren motor-dashboard heb je de mogelijkheid om een extra kabel door te voeren. Let er wel op dat de rubber afsluiting goed blijft zitten ivp kabel breuk.
Heb het bij div. auto's zo gedaan wil altijd.
Van achter het dashboard kun je alle kanten op. Kofferbak-afwerking op de dropel ff los maken daar past die onder(anders onder je bekleding)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:57

Jag

Op vrijdag 24 augustus 2001 08:42 schreef dominator het volgende:
Dat kan, is meer een soort bak net onder je ruitenwissers die je bedoeld denk ik? Maar heb je dan niet het probleem dat de kabel ergens ACHTER je dashboard de auto binnenkomt?
Nee, ik heb hem lopen door de gleuf die loopt tussen de motorkap en de zijkant. Die loopt langs de voorruit door, en daar kan ie naar binnen, somehow.