Hoeveel dagen/weken gaat het duren voor

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
ik mijn trackball net zo goed beheers als mijn muis?

Echt dus een vraag voor mensen die zijn overgestapt van muis naar trackball.

Ikke heb deze besteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/Images/Producten/Diversen/LogitechTrackman/01.gif

Mocht ik een poosje proberen van collega, en vond het op dat moment wel lekker gaan, maar wat denken jullie (of weten jullie uit ervaring) hoelang dat switchen gaat duren? Dagen/weken/maanden/jaar :? En is het gewoon een kwestie van volhouden?

20*350ZO45°

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 22:38 schreef RDK_NL het volgende:
ik mijn trackball net zo goed beheers als mijn muis?

Echt dus een vraag voor mensen die zijn overgestapt van muis naar trackball.
Oempf, heb voor m'n werk ook wel'es zo'n ding in m'n handen gehad. AMMENOOITNIETMEER! Wat een ondingen... :(

Verwijderd

als je hem veel gebruikt een weekje ofzo, maar de echte snelheid komt pas na een maandje denk ik :)

Verwijderd

Die kun je bestellen wat je wil, maar die zal nooit meer aankomen!

Die worden a) niet meer gemaakt,
b) ik heb de laatste van nederland in februari gekocht bij een of ander vaag winkeltje (alle 20 anderen hadden hem wel op de site, maar neit meer te bestellen)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Op vrijdag 24 augustus 2001 09:23 schreef Masta-T het volgende:
Die kun je bestellen wat je wil, maar die zal nooit meer aankomen!

Die worden a) niet meer gemaakt,
b) ik heb de laatste van nederland in februari gekocht bij een of ander vaag winkeltje (alle 20 anderen hadden hem wel op de site, maar neit meer te bestellen)
Dat lijkt me heel erg stug dat dat de laatste was, ja Inderdaad, ze staan best nog bij veel online winkels te koop, maar ik heb een bevestiging van het bedrijf gehad waar ik 'm besteld had dat ik hem binnen een paar dagen kan verwachten.
Ik hoop het dus maar, want ik wil helemaal géén snoerloze, want ik wil helemaal géén battery-vretend ding, en snoerloos bij een trackball vind ik zwaar overdone |:( Laten we hopen dat ie nog komt.

20*350ZO45°

• GoeGie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 06:15
IK ben zelf 5 jaar geleden overgestapt van muis naar trackball. Ik heb wel altijd duim gestuurde logitech trackman's gebruikt.
Inderdaad is het de eerste maand wennen. Gewoon volhouden en dan gaat het vanzelf.

Ik ZWEER bij mijn logitech trackman's (ik heb inmiddels 4 :P)

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:14

McBoom

Broem

Deze heb ik ook een tijdje gebruikt. Ik krijg er kramp in mijn vingers van. :( Geef mij maar een muis. :)

The ramblings of an idiot

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Ik heb vroeger eens Logitech Trackball gehad. Beste "muis" die ik ooit heb gehad! Werkt echt heel fijn. Nu heb ik een Logitech Optical Wheelmouse, ook fijn natuurlijk, maar die trackballs ruleren toch!

En ermee werken word je zo gewoon. :Y)

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:49
Zo'n trackball is niets voor mij, ik kreeg er enorme kramp van in m'n duim. Gewone muis (met scrollwheel) vind ik nog altijd het fijnst.

Maar ach ... alles went :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 09:31 schreef RDK_NL het volgende:

[..]

Dat lijkt me heel erg stug dat dat de laatste was, ja Inderdaad, ze staan best nog bij veel online winkels te koop, maar ik heb een bevestiging van het bedrijf gehad waar ik 'm besteld had dat ik hem binnen een paar dagen kan verwachten.
Ik hoop het dus maar, want ik wil helemaal géén snoerloze, want ik wil helemaal géén battery-vretend ding, en snoerloos bij een trackball vind ik zwaar overdone |:( Laten we hopen dat ie nog komt.
En heb je hem al? Ik blijf erbij dat ze op zijn! ik heb het bij 20 online shops geprobeert. 14 gaven toe, ja hebben hem nog op de site staan, maar we hebben hem niet meer, 4 zeiden dat ze hem hadden, en na een dag we hebben hem toch eigenlijk niet.
Twee shops hadden hem nog, namelijk 1 stuks! dus toen heb ik daarvan de goedkoopste gekocht.
Dus de laatste van Nederland is misschien wat overdreven, maar wel in de laatste 5!

• Tusk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 09:40

Tusk

Sticky Bomb likes you!

ik denk dat het wel ff duurt...en al helemaal als je er mee wilt gaan gamen....bij een maat van mij hebben ze ook zo'n trackball....hij heeft dat ding al een jaar maar elke keer als bij hem ben dan is het toch zwaar moeilijk

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

Verwijderd

Je hebt wel voordeel als je wat grote handen hebt, met kleine handen heb je al gauw kramp in je handen.
Misschien voordat je hem koopt dat je hem eerst ergens een tijdje kunt testen of het wat voor jou is.
Pagina: 1