Gisteren ontving ik een negatieve review omwille van het uitblijven van een reactie van mij kant nadat de potentiële koper geen reactie kreeg op een bod dat ik ontvangen had. Ik voelde mij niet verplicht te reageren op dit bod mede omdat het lager dan de vraagprijs was en er zich kort daarna ook andere geïnteresseerde meldde. De andere partij voelde zich echter genoodzaakt om een negatieve beoordelingen achter te laten. Als reactie hierop heb ik mij verhaal op dezelfde manier naar deze "Tweaker" overgebracht waarop een tweede negatieve beoordeling volgde.
Gewenste oplossing: Zowel de 2 negatieve beoordelingen van de potentiële koper verwijderen als mede mijn negatieve beoordeling aangezien deze tevens niet binnen het beleid van Tweakers past.
Hopelijk kunnen we dit platform vrij van korte lontjes houden, hetgeen mijzelf ook enigszins betreft
Alvast bedankt,
Jordi
Gewenste oplossing: Zowel de 2 negatieve beoordelingen van de potentiële koper verwijderen als mede mijn negatieve beoordeling aangezien deze tevens niet binnen het beleid van Tweakers past.
Hopelijk kunnen we dit platform vrij van korte lontjes houden, hetgeen mijzelf ook enigszins betreft
Alvast bedankt,
Jordi