Ik heb net mijn bios van mijn asus p3bf (440BX) geflasht, opnieuw geboot, en nu vind windows98 niewe hardware nl. de Intel 82443BX Processor naar PCI Brug nogwat en word er om de driver gevraagd, heb al op windrivers.com gekeken maar vind nix. Hoe kom ik aan die driver en wat houd die Intel 82443BX Processor naar PCI Brug precies in?
Jah ken best
. maar hoe kan het dat ik opeens na het flashen om die proc. -> PCI brug driver word gevraagd en hoe kom ik aan die driver??
Als ie em zo al noemt met naam en toenaam in plaats van een generieke 'PCI Bridge' dan heb je grote kans dat je hem gewoon naar \Windows\INF kunt sturen en dat hij het dan wel kan vinden. Anders kun je ff met google of zo zoeken naar 'intelinf', dan moet je Intel's nog completere driverset wel kunnen downloaden ergens.
Yeah well. The Dude abides.
deze driver zit standaard in Windows (98, 98SE, 98ME, 2K, XP), maar Windows is "vergeten" dat hij em zelf heeft, dus inderdaad even laten bladeren naar de \WINDOWS\INF map en hopla daar vindt ie em al. Dat kan soms niet werken, dan zou ik het apparaat ff removen en meteen bij de boot em al daarheen laten verwijzen. Op de een of andere manier pakt Windows namelijk drivers de ene keer wel en de andere kant om niet ...
mocht het echt niet lukken staat op www.intel.com wel een driver pack (.INF update ofzo) voor de BX chipset...
mocht het echt niet lukken staat op www.intel.com wel een driver pack (.INF update ofzo) voor de BX chipset...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Pagina: 1