Vraag

• Skinamp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Mijn vraag
...
Hoi,
ik heb al heel veel gallery apps uitgeprobeerd en helaas nog steeds de juiste
niet gevonden.. Ik zoek naar een programma welke "PRECIES" hetzelfde werkt
als Folderplayer voor muziek files.
Dus niet 100000 foto's in 1 lange lijst, maar een gallery programma welke mij de
folders op de telefoon toont en de inhoud pas laat zien wanneer ik deze folder
open.

Ik vind het byzonder storend wanneer ik een gallery app open en deze meteen
ALLE plaatjes, dus ook b.v. album covers, whatsapp gifs etc. in een lange lijst laat
zien.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Android 12, samsung Galaxy s10 5G

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
....
Heel veel apps geladen, geinstalleerd en weer gedeinstalleerd ;-)
...

Alle reacties

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-11 12:18
Heel veel apps geladen, geinstalleerd en weer gedeinstalleerd ;-)
Als jij begint met opsommen welke apps je al hebt geprobeerd, dan kan er daarna nuttige tips gegeven worden. Anders is de kans groot dat je tig keer "heb ik al geprobeerd" kan gaan reageren, en dat is zonde van iedereen z'n tijd :)

The devil is in the details.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Begrijp ik goed dat je een Android app zoekt? Dan verplaats ik het even naar de Android buren, ik heb amper ervaring met Android, dit subforum CSA gaat meer over ('cloud-' en) Windows-applicaties. Ik vul ook de topictitel wat aan zodat duidelijker is wat je concreet zoekt qua gallery.

Zie verder hierboven, het is lastig meedenken zonder te weten wat die vele apps zijn zonder vele replies te krijgen met herhaling van wat je al weet :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Skinamp
F_J_K schreef op zondag 20 maart 2022 @ 11:16:
Begrijp ik goed dat je een Android app zoekt? Dan verplaats ik het even naar de Android buren, ik heb amper ervaring met Android, dit subforum CSA gaat meer over ('cloud-' en) Windows-applicaties. Ik vul ook de topictitel wat aan zodat duidelijker is wat je concreet zoekt qua gallery.

Zie verder hierboven, het is lastig meedenken zonder te weten wat die vele apps zijn zonder vele replies te krijgen met herhaling van wat je al weet :)
Oke, dankje

een opsomming is lastig, heel simpel omdat ze bijna allemaal "gallerie" heten !
Deze zijn b.v. met een iets afwijkende naam :

Google foto's
de standaard android gallerie
Fstop
Galerie GoGalerie
A-Galerie

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:47
Kun je dan niet beter en fileexplorer app gebruiken? Weet alleen niet of je die op bepaalde mappen met foto view in kunt stellen.

Ik gebruik al jaren efileexplorer, maar dan betaald. Zit er geen meuk in. Anders zijn er nog zat andere.

• Skinamp
[b]Arunia in "Gallery welke App voor overzicht foto's per folder?"Weet alleen niet of je die op bepaalde mappen met foto view in kunt stellen.
Ik heb ES Explorer, deze laat alleen de bestanden met extensie zien, geen previews. Tenzij ik daar
iets verkeerd heb ingesteld natuurlijk 8)7
Pagina: 1