sql database op website krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 642 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic100308
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 24-03-2022
Hallo!

Ik ben nog student en vroeg me het volgende af: ik ben bezig met een nieuwe website te maken voor mijn sportclub. Ik kan al heel goed html,css,.... Nu zou ik hun oude database met clubrecords op mijn site zetten. Hoe zou ik dit kunnen doen? zodat ik bv de volgende uitkomst krijg: naam, prestatie, jaar, plaats.

Ik zou eventueel ook hun database updaten.

Help mij!

PS: de database is nu van het type MySam (ofzoiets)

Bedankt voor de hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• energydrank
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-09 04:30
Hoi Vic,

heb je zelf al wat onderzoek uitgevoerd naar hoe je deze database zou kunnen uitlezen?

Volgens mij gaat het hier om een MyIsam database ipv een MySam (maar begrijpelijk foutje haha)
MyIsam is al een oudere engine, ik zou deze gewoon updaten naar een MySQL database.

persoonlijk zou ik dit via PHP oplossen aan de hand van deze link: https://www.w3schools.com/php/php_mysql_intro.asp
(hopelijk heb je ook al wat ervaring met PHP)

daar kan je aan de hand van het menutje links onder het kopje "MySQL Database" redelijk stapsgewijs tot een manier moeten komen om dit probleem op te lossen

[ Voor 3% gewijzigd door energydrank op 19-03-2022 18:45 ]

Slecht voor je gezondheid en je portomonnee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Vic100308 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 18:36:

Help mij!

PS: de database is nu van het type MySam (ofzoiets)

Bedankt voor de hulp!
Nee, sorry, zo werkt het hier niet. Ik mis alle eigen inzet wat je zélf al ondernomen hebt om je probleem op te lossen (zie onze Quickstart). En wij zitten hier niet om persoonlijke cursussen te geven.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.