Ik heb een advertentie geplaatst, maar het lukt niet om een foto te uploaden bij de advertentie. Zowel via Chrome, Edge als Firefox. Zodra ik bestand selecteer van minder dan 1MB, gebeurt er gewoon niks.
Vraag
Beste antwoord (via tiguan op 19-03-2022 16:12)
Ik heb de foto van @tiguan ontvangen en kan deze zelf prima in een advertentie plaatsen door hem aan te klikken. Ik vermoed dus dat het gezocht moet worden aan de kant van @tiguan zelf, bijv de cache of andere blokkade, adblocker, pi-hole enz.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Alle reacties
Wat voor bestandstype heeft de foto?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
We hebben toch echt wel wat meer info nodig. Hoe upload je de foto? Sleep je hem? Klik je hem aan? enz
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Het is een JPG bestand. Ik heb gewoon op dat vak geklikt en dan kan je in file explorer je bestand kiezen. Ik heb het ook geprobeerd te slepen, het werkt allebei niet.
Ik heb de foto van @tiguan ontvangen en kan deze zelf prima in een advertentie plaatsen door hem aan te klikken. Ik vermoed dus dat het gezocht moet worden aan de kant van @tiguan zelf, bijv de cache of andere blokkade, adblocker, pi-hole enz.
Ok bijzonder vreemd. Alleen in Chrome heb ik een adblocker, maar tweakers.net is gewhitelist. Verder geen andere apparatuur in huis die dit soort dingen zou kunnen veroorzaken. Cache legen kan ik nog proberen.
[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 19-03-2022 12:58 ]
Zie je wellicht ook foutmeldingen in je development console (F12)?
Intentionally left blank
Vanuit Edge in een VM waar ik nog nooit in heb gebrowsed is het gelukt. Bedankt voor het meedenken allen.
Pagina: 1