Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
* KICK
heeft dit stuurtje eigenlijk wel force feedback ondersteuning? Hij trilt wel maar dat is onafhankelijk van het spel (als je bijv. gewoon in windows bent en draait aan het stuurtje of druk op de gaspedaal dan trilt ie ook). Maar bijv. crashes enzo, kan ie dan ook trillen?
heeft dit stuurtje eigenlijk wel force feedback ondersteuning? Hij trilt wel maar dat is onafhankelijk van het spel (als je bijv. gewoon in windows bent en draait aan het stuurtje of druk op de gaspedaal dan trilt ie ook). Maar bijv. crashes enzo, kan ie dan ook trillen?
Welk spel? niet alle spellen hebben volledige ForceFeedback ondersteuningOp donderdag 23 augustus 2001 22:16 schreef kamstra het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat stuur, ik krijg de vibratie niet echt lekker, hij trilt nu alleen een beetje lafjes ihkv de motor. Maar ik voel helemaal niets van crashes ofzo?
Driver probleempje, of heeft het stuur dit niet in zich?
Het is FRIET!
]Op zaterdag 26 januari 2002 21:22 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Welk spel? niet alle spellen hebben volledige ForceFeedback ondersteuning
dit stuurtje trilt bij elk spel (zoals ik hierboven uitgelegd heb).. maar als je bijv. in F1 2001 force feedback aanzet en je rijdt over een curbstone (schrijf ik dat goed
Moet je de patch van f1 2001 bij EA douwne, f1 2001 heeft namelijk geen force feedback onder steuning in het spel zitten dus dan merk je er ook geen zak van. Als je met Insane ergens tegenaan knalt geeft het stuurtje dan geen ruk aan het stuur (hehe coole zinOp zaterdag 26 januari 2002 21:24 schreef rick_h het volgende:
[..]
]
dit stuurtje trilt bij elk spel (zoals ik hierboven uitgelegd heb).. maar als je bijv. in F1 2001 force feedback aanzet en je rijdt over een curbstone (schrijf ik dat goed![]()
) dan merk je daar nix van.. ook bij Insane merk je geen verschil als je FF op HIGH of LOW zet.. hij tril dus wel maar dan alleen dat 'standaard' getril.
Maarre dat standaard getril komt niet door het spel dat is gewoon dat je stuurtje aanstaat. (vandaar ook het trillen bij ELK spel, want niet elk spel heeft FF ondersteuning en dan is je stuur een gewoon..stuur
Het is FRIET!
het is dan ook maar een vibration feedback en geen force feedback stuur, deze zijn namelijk ook twee maal zo duur!
dus als een spel Force Feedback ondersteunt, heb je daar niks aan met dit stuurtje?Op zaterdag 26 januari 2002 21:42 schreef uVo het volgende:
het is dan ook maar een vibration feedback en geen force feedback stuur, deze zijn namelijk ook twee maal zo duur!
dat klopt! Als het stuurtje force feedback ondersteunde had het ook wel force feedback stuur geheten!
is dat even balenOp zondag 27 januari 2002 12:39 schreef uVo het volgende:
dat klopt! Als het stuurtje force feedback ondersteunde had het ook wel force feedback stuur geheten!
Pagina: 1