Heroverweging Gran Turismo 7 review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:08
Jullie hebben de review voor versie 1.07 geschreven en dit was een behoorlijk positieve recensie. Nu de recensies van alle grote media binnen zijn, heeft Polyphony Digital besloten om versie 1.07 uit te brengen. Met de laatste update (versie 1.07) is het verdienen van ingame currency bij Gran Turismo 7 behoorlijk verlaagd. Zie onder andere deze reactie op GoT: nAffie in "[PS4/PS5] Gran Turismo 7"

Door deze aanpassing krijg je veel minder ingame credits en wordt het grinden gigantisch lang. Daarmee maakt het spel mijn inziens een behoorlijke ruk naar micro transactions. Staan jullie nog achter de review na deze update? Het voelt een beetje wrang aan nu ze de economie van het spel zo hebben aangepast na het plaatsen van de reviews. Daarnaast hebben jullie een overwegend positieve review geplaatst met een "innovation award" terwijl het spel eigenlijk afgegleden is naar pay-2-win. Het rijmt niet echt meer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:08
En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat de single player nu niet te spelen is terwijl de servers offline zijn. :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PsyBill
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 04:50
Ik sluit me hierbij aan. Update 1.07 heeft voor mij een groot gedeelte van de plezier uit de game gehaald, doordat dat auto's echt een stuk onbereikbaarder zijn geworden voor alle play2win spelers, ipv de pay2win spelers.
GT Planet maakte een analyse van de impact van de update en kwam met de volgende vergelijking over hoe lang het duurt om een auto van 20 miljoen credits bij elkaar te verdienen door puur te racen
Gran Turismo 7 (v1.06) – 10.9 hours (205 races)
Gran Turismo 7 (v1.07) – 17.8 hours (333 races)
https://www.gtplanet.net/...s-outraged-fans-20220317/
Ook het feit dat een PlayStation game zo hard wordt afgeschoten op MetaCritics (huidige User Feedback score van 2.0 https://www.metacritic.co...an-turismo-7/user-reviews, de laagste score van iedere officiële PlayStation studio game ooit), is ook veelzeggend over de negatieve ontwikkeling rondom deze game.