Kan ik deze "zo "in een pc installeren. Heb een HP van juli 2020, met nu wifi 5. Kwam ergens tegen, dat je deze samen met een intel core processor moet installeren. Leek me vreemd.
Maar toch.
Mijn pc is HP Pavilion Desktop TP01-1540nd PC met: 10e generatie Intel®-processors voor desktop-pc
De krachtige 10e generatie Intel® Core™-processor is ideaal voor al je
multimedia toepassingen. Kom je drukste dagen goed door dankzij de
verbeterde functionaliteit voor 4K-weergave met HDR-ondersteuning en
optionele mogelijkheden voor razendsnel Wi-Fi 6. Met voetnoot verwijzing naar: Gebaseerd op Wi-Fi 5 80MHz en Wi-Fi 6 160MHz minimumvereisten bij het overdragen van bestanden tussen twee apparaten die met dezelfde router zijn verbonden. Vereist een draadloze router, apart verkocht, die
802.11ax (Wi-Fi 6) ondersteunt. Alleen beschikbaar in landen waar 802.11ax wordt ondersteund. De grafische output kan beperkt zijn, op basis van de maximale resolutie van het display. De grafische output kan beperkt
zijn, op basis van de maximale resolutie van het display
=
Processor
Intel® Core™ i5-10400 (2,9 GHz basisfrequentie, tot 4,3 GHz met Intel® Turbo Boosttechnologie,
12 MB L3-cache, 6 cores)
Processorfamilie: 10e generatie Intel® Core™ i5-processor
=
...
Maar toch.
Mijn pc is HP Pavilion Desktop TP01-1540nd PC met: 10e generatie Intel®-processors voor desktop-pc
De krachtige 10e generatie Intel® Core™-processor is ideaal voor al je
multimedia toepassingen. Kom je drukste dagen goed door dankzij de
verbeterde functionaliteit voor 4K-weergave met HDR-ondersteuning en
optionele mogelijkheden voor razendsnel Wi-Fi 6. Met voetnoot verwijzing naar: Gebaseerd op Wi-Fi 5 80MHz en Wi-Fi 6 160MHz minimumvereisten bij het overdragen van bestanden tussen twee apparaten die met dezelfde router zijn verbonden. Vereist een draadloze router, apart verkocht, die
802.11ax (Wi-Fi 6) ondersteunt. Alleen beschikbaar in landen waar 802.11ax wordt ondersteund. De grafische output kan beperkt zijn, op basis van de maximale resolutie van het display. De grafische output kan beperkt
zijn, op basis van de maximale resolutie van het display
=
Processor
Intel® Core™ i5-10400 (2,9 GHz basisfrequentie, tot 4,3 GHz met Intel® Turbo Boosttechnologie,
12 MB L3-cache, 6 cores)
Processorfamilie: 10e generatie Intel® Core™ i5-processor
=
...