Graag advies over het afkoppelen radiator en afdoppen leidingen. Helaas ben ik zelf geen techneut noch heel handig.
Op dit moment ben ik op de zolder laminaat aan het leggen. Pas tijdens het leggen merkte ik dat ik onder de radiator geen kliklaminaat kan leggen omdat je niet genoeg hoogte onder de radiator heb. De radiator gaat uiteindelijk weg volgende maand, maar om zo lang te wachten met leggen…
Ik ben dus aan het kijken hoe ik de radiator kan afkoppelen en de leidingen vervolgens kan afdoppen. Op de foto’s kan je zien dat er een radiatorkraan (rechtsboven) zit en links onder twee “pijpjes” waarvan ik vermoed dat je daarmee de leiding kan afsluiten. Ik weet alleen niet of dat klopt en hoe dat werkt.
Wie heeft advies?:strip_exif()/f/image/AnJlT3h7Kfbo6lfJftq8KwWh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a86Q03wXb74CroTvooqp1eIp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/potMzX6G8bomaaXIdSVp0Uu5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nlm9pTgDsh2gRyLxH6fYQq2A.jpg?f=fotoalbum_large)
Op dit moment ben ik op de zolder laminaat aan het leggen. Pas tijdens het leggen merkte ik dat ik onder de radiator geen kliklaminaat kan leggen omdat je niet genoeg hoogte onder de radiator heb. De radiator gaat uiteindelijk weg volgende maand, maar om zo lang te wachten met leggen…
Ik ben dus aan het kijken hoe ik de radiator kan afkoppelen en de leidingen vervolgens kan afdoppen. Op de foto’s kan je zien dat er een radiatorkraan (rechtsboven) zit en links onder twee “pijpjes” waarvan ik vermoed dat je daarmee de leiding kan afsluiten. Ik weet alleen niet of dat klopt en hoe dat werkt.
Wie heeft advies?
:strip_exif()/f/image/AnJlT3h7Kfbo6lfJftq8KwWh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a86Q03wXb74CroTvooqp1eIp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/potMzX6G8bomaaXIdSVp0Uu5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Nlm9pTgDsh2gRyLxH6fYQq2A.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TpptTX6pQBAa4861iIC6fFxr.jpg?f=fotoalbum_large)