Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maridude
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-05 08:11

Ghostwire: Tokyo

Vecht tegen het onbekende, ontdek de waarheid en red de stad
Een gevaarlijke occultist veroorzaakt dodelijke, bovennatuurlijke krachten in Tokio, waardoor de bevolking van het ene op het andere moment verdwijnt.

Ga samen met een krachtige spookachtige entiteit op jacht naar wraak, gebruik een krachtig arsenaal aan vaardigheden om de duistere waarheid achter de verdwijningen te onthullen en vecht tegen het onbekende in Ghostwire: Tokyo.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdI91ulj2uiEFrz1S96TYyeWNIM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KrVLQI3lGhGxyjJHQDB0GeHB.jpg?f=user_large

Het is van Bethesda, dus ik verwacht een leuke setting en een fijne ervaring om wat uurtjes in te steken. Hoe denken jullie erover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:16
Heb deze titel ook al even op mijn radar. ;)

Ik wacht wel even de reviews af want op basis van de previews heb ik het idee dat het nog alle kanten op kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Reviews: https://www.metacritic.co...station-5/ghostwire-tokyo

Echt een type game waar men weg van is of juist niet.Ik ga dit tof vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Een Bethesda game die nog PS exclusive is :) Lijkt me wel een vette game, maar weet niet of ik gauw uitgekeken zou raken op die overdreven hand gestures telkens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maridude
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-05 08:11
jori040 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:42:

Visueel ziet het er in ieder geval mooi uit, maar ik ben ook benieuwd naar hoe ik de mechanics ga vinden. Het doet me een beetje denken aan een Bioshock infinite. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb de eerste minuten erin zitten. Heel apart sfeertje, vette graphics. Benieuwd hoe het verder gaat en hoeveel uur je erin kan steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
jori040 schreef op maandag 21 maart 2022 @ 14:42:

Heb besloten dat ik eerst voor Tiny Tina's Wonderlands ga en op een later moment voor deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 306567

Ik moet helaas nog een dag langer wachten. Bol.com heeft een dag vertraging met de levering, ben wel heel erg benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Sommige side missies zijn echt trippy, echt heel mooi gedaan, de visuele stijl is echt top. Ik heb wel last van afnemende perforrmance over tijd. Reloaden fixt het dan weer. Verder loopt het allemaal prima. De RTX in deze game is ook top.

Game schijnt niet super lang te zijn maar van mij hoeft dat ook niet zolang de kwaliteit maar top is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 19-05 12:16
Jammer dat de game niet op ps4 pro uitkomt ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:17

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik ben gisteren met de game begonnen, heel stom nu pas, had hem voor Vaderdag gekregen van mijn dochter en nu pas de tijd gevonden om hem te spelen. Ze had z'n bol.com actie sale gevonden, waar ook een plaat bij zat, hier een foto ervan (staan nog 3 andere op, ik weet 8)7)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjNJFvCANR_VMM7KwYmyATTRUUs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zTdmTleQvKMIYoWFsj1i78ME.jpg?f=fotoalbum_large

Heb nu 2 uurtjes in de game zitten, vind het geen verkeerde game, ook de Japanse stemmen vind ik wel tof. Moest wel even wennen dat dit first-person is met de manier van gameplay, maar het past erg goed als je het mij vraagt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Heb nu 8 uur in de game zitten en zit in Chapter 3, game bevalt me erg goed. Toen ik de trailer zag had ik zo iets van dit is niks, maar ben blij dat ik hem heb en nu aan het spelen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Gisteren een stuk in een school gespeeld, godverdomme kreeg kippenvel van die rot pop :P Zie eventueel die video, maar let op, kan spoilers hebben. Check vanaf 51:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Game uitgespeeld, man wat een goed spel, had ik niet verwacht, ik vond dit ook wel een mooi stuk, laten opnemen door de Share functie van de Playstation 5, LET OP, kan spoilers bevatten.

Pagina: 1