Ik zoek een kleine budget gaming pc
ik heb nog een hele pc nodig, behalve de gpu (die kan ik namelijk recupereren uit de oude pc van mijn papa (pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G). en ik haal de 1terabite ssd uit mijn laptop en steek de 250gb waar hij oorspronkelijk mee gekocht is er terug in.
mijn budget is rond de €800 en max €900 maar liefst meer rond de €800
aangezien iki de gpu en ssd al heb ongeveer €800
nee, ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren.
ik sta open voor alle alternatieven die kunnen wat ik nodig heb
aangezien mijn ouders gescheiden zijn zou ik wekelijks de pc moeten meenemen (vandaar de mini itx case)
ik had zelf al wel eens gekeken voor componenten, en heb een lijstje samengesteld.
en ik heb meer ventilatoren dan er nu n het leistje staan maar het lukte niet om er er meerdere in te steken.
als er nog vragen zijn, of als ik iets onduidelijk geformuleerd heb mag je dat laten weten en pas ik het aan.
ik heb nog een hele pc nodig, behalve de gpu (die kan ik namelijk recupereren uit de oude pc van mijn papa (pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G). en ik haal de 1terabite ssd uit mijn laptop en steek de 250gb waar hij oorspronkelijk mee gekocht is er terug in.
mijn budget is rond de €800 en max €900 maar liefst meer rond de €800
aangezien iki de gpu en ssd al heb ongeveer €800
nee, ik heb geen bepaalde merkvoorkeuren.
ik sta open voor alle alternatieven die kunnen wat ik nodig heb
aangezien mijn ouders gescheiden zijn zou ik wekelijks de pc moeten meenemen (vandaar de mini itx case)
ik had zelf al wel eens gekeken voor componenten, en heb een lijstje samengesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550I AORUS PRO AX | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1060 Windforce OC 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Zwart | € 79,57 | € 79,57 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U9S chromax.black | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Ventilatoren | SilentiumPC Mistral, 120mm | € 4,99 | € 4,99 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF436C17BBK2/16 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 88,92 | € 88,92 |
| Totaal | € 766,28 | |||
en ik heb meer ventilatoren dan er nu n het leistje staan maar het lukte niet om er er meerdere in te steken.
als er nog vragen zijn, of als ik iets onduidelijk geformuleerd heb mag je dat laten weten en pas ik het aan.