Vraagje over slotje

Pagina: 1
Acties:

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-12 20:10

Tubby

or not to be

Topicstarter
[topic=212017/1/25]

Op het bovenstaande topic kreeg ik een slotje
"Omdat ik de vraag maar moest stellen in een ander topic"

Wat is dat nou voor een onzin?
Het is toch een nieuwe vraag en die ga ik toch niet stellen in een ander topic of wel? :?

Ik kan het niet zo begrijpen, maar dat zal wel aan mij liggen. no flame intended.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kijk d'r is èèn groot topic waarin je dus kan vragen over ADSL-modem-tweak-meuk, net als het algemene virus topic in SA. Daarin kan je vragen over je ADSL-modem-tweak-meuk, en dus komt er geen eindeloze rij met "hoe tweak je deze ADSL modem".

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38

JT

VETAK y0

Ik vind dat dat wel ff verteld had mogen worden...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Tubby

Tubby

or not to be

Topicstarter
zucht, En alle antwoorden op alle adsl vragen op 1 hoop gooien is een goede oplossing voor mensen die ernaar zoeken?

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 21:55 schreef Tubby het volgende:
[topic=212017/1/25]
Wat is dat nou voor een onzin?
Het is toch een nieuwe vraag en die ga ik toch niet stellen in een ander topic of wel? :?
Het gaat allemaal over hetzelfde onderwerp, namelijk de Alcatel modem tweak.
Voor de overzichtelijkheid hebben we besloten om alle vragen te verzamelen in 1 topic.
Waarom?
Op die manier heb je sowieso alle info bij elkaar, makkelijk dus als je informatie zoekt.
Ten tweede zou het, zeker "in het begin" zorgen voor 300 topics van mensen bij wie het niet helemaal lukte, of bij wie het fout gegaan was, etc.
Ten derde moet iedereen dezelfde handelingen verrichten, verzamelen van ervaringen in 1 thread zorgt ervoor dat je niet heel veel topics krijgt van verschillende mensen met exact dezelfde vraag of hetzelfde probleem.

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 23 augustus 2001 21:59 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Het gaat allemaal over hetzelfde onderwerp, namelijk de Alcatel modem tweak.
Voor de overzichtelijkheid hebben we besloten om alle vragen te verzamelen in 1 topic.
Overzichtelijk hoor, als je zoekt en vervolgens honderden reacties moet doorlopen...

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 22:01 schreef JT het volgende:

[..]

Overzichtelijk hoor, als je zoekt en vervolgens honderden reacties moet doorlopen...
Die mensen zouden die posts toch gedaan hebben, dus je kan kiezen tussen honderden posts doorlopen in 1 topic of honderden posts verspreid over een hoop topics.

• JT

JT

VETAK y0

Op donderdag 23 augustus 2001 22:02 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Die mensen zouden die posts toch gedaan hebben, dus je kan kiezen tussen honderden posts doorlopen in 1 topic of honderden posts verspreid over een hoop topics.
Nee, ze hebben niks te kiezen, want jij sluit ze. Als ze meerdere topics hebben, dan kunnen ze tenminste wel zien aan de titel bij welke ze moeten zijn, als er 100en posts in 1 topic staan, dan kan je niet zomaar ff die post vinden met jou antwoord omdat daar een titel boven staat, want sie staat er niet.

Ecodan warmtepomp

• Tubby

Tubby

or not to be

Topicstarter
En dus mensen die een specifieke vraag zoeken worden dus verplicht om een topic van dik 24 pagina's door te lezen om tot de conclusie te komen dat het er niet in staat. En dat er gewoonweg toevallig de woorden "default" "nat" "speedtouch" bevat. En die kans is vrij groot met een topic van 24 pages...

Verwijderd

Ja, dat is inderdaad de bedoeling.
Je hoeft natuurlijk niet alles door te lezen, je kunt met alle posts op 1 pagina en de zoekfunctie van je browser een heel end komen.

• Tubby

Tubby

or not to be

Topicstarter
Dus daarmee wil je zeggen dat jullie searchengine verder COMPLEET ZINLOOS is...

no flame intended natuurlijk

want op deze manier verminder je de functionaliteit van je zoekmachine duidelijk.

Mischien moet er dan iets bij komen waarbij je kan zien op pagina's de trefwoorden te zien zijn ofzo.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 22:17 schreef Tubby het volgende:
Dus daarmee wil je zeggen dat jullie searchengine verder COMPLEET ZINLOOS is...
Nee dat wil ik niet, hoezo?
De functionaliteit van de zoekmachine is momenteel begrensd op het zoeken van threads.
Aangezien je al weet in welke thread je moet zijn is ie dus momenteel totaal niet nuttig, maar dat maakt hem niet zinloos, dat is dus een denkfout.
no flame intended natuurlijk
Natuurlijk.
want op deze manier verminder je de functionaliteit van je zoekmachine duidelijk.
Nee hoor, hiermee toon je een gebrek van de machine aan.
Mischien moet er dan iets bij komen waarbij je kan zien op pagina's de trefwoorden te zien zijn ofzo.
Dat lijkt me een uitstekend plan.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
jesus zeg wat een gekut op de modjes vandaag. Is iedereen nou echt zo lui dat ze GoT alleen maar als zoekmachine gebruiken?
Moet je voorstellen dat er geen algemene topics waren... geen algemene virustopics, geen algemene 'ik wil een digicam' topics... dan zou het toch een zooitje worden met iedereen die iets wilde weten dan?
Denk 's over hoe het is voor de mensen die jou (als vraagsteller) (willen!!) helpen. Die mensen zien dan constant topictitels als 'hee virus... wat nu?' of 'welke digicam?' en die worden dat ook errug zat, en als zij het zat worden, zit jij zonder hulp.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1