Hallo,
Ik ben van plan om op termijn over te stappen naar een andere bank.
De bank die ik nu heb heb ik eigenlijk mijn hele leven al, maar het vertrouwen is een beetje weg en ik mis steeds wat steeds wat functies of het komt veel later zoals nu bijvoorbeeld google pay, simpel betalen met smartwatch of telefoon.
Nu mijn vragen:
Vraag1:
Waar moet ik op letten:
ja bij alle diensten het rekening nummer wijzigen en CC. (ja dat is nogal een klus)
Ben nog wel van plan om de huidige rekeningen tijdelijk te houden tot dat ik zeker weet dat alles goed is.
Vraag 2:
Tips voor een bank:
eisen zijn:
- Betrouwbaar
- voorloper met nieuwe technieken
- Nederland i.v.m. ideal/tikkies
- niet minder dan 0% rente
- liefst geen readers e.d.
- goed vormgegeven en uitgebreide app
- Goede overstap service (niet noodzakelijk, maar wel handig)
waar ik nog over twijfel is de hypotheek met nog 5 jaar Rentevaste periode(1,7%). i.v.m. de boete
Ik ben van plan om op termijn over te stappen naar een andere bank.
De bank die ik nu heb heb ik eigenlijk mijn hele leven al, maar het vertrouwen is een beetje weg en ik mis steeds wat steeds wat functies of het komt veel later zoals nu bijvoorbeeld google pay, simpel betalen met smartwatch of telefoon.
Nu mijn vragen:
Vraag1:
Waar moet ik op letten:
ja bij alle diensten het rekening nummer wijzigen en CC. (ja dat is nogal een klus)
Ben nog wel van plan om de huidige rekeningen tijdelijk te houden tot dat ik zeker weet dat alles goed is.
Vraag 2:
Tips voor een bank:
eisen zijn:
- Betrouwbaar
- voorloper met nieuwe technieken
- Nederland i.v.m. ideal/tikkies
- niet minder dan 0% rente
- liefst geen readers e.d.
- goed vormgegeven en uitgebreide app
- Goede overstap service (niet noodzakelijk, maar wel handig)
waar ik nog over twijfel is de hypotheek met nog 5 jaar Rentevaste periode(1,7%). i.v.m. de boete