Ik heb twee weken geleden een piep in mijn computer gehad, en bleef een paar uurtjes doorgamen in die piep, ik had al tinnitus maar nu is het veel erger. Soms wordt het minder maar als ik weer bepaalde geluiden hoor buiten of binnen kan het soms weer erger worden, ik wil het echt weer hebben zoals voor dat PC piep tafereel. Ik wordt er gek van, krijg er ook paniek aanvallen van.
Mijn vraag is, is er gehoorbescherming dat een
Beetje op een Bluetooth koptelefoon lijkt? Oordopjes vind ik niet fijn, krijg er last van me oren van. Heb al een beetje gegoogled maar er is wel gehoorbescherming met Bluetooth of radio maar dan heb je zo’n enorme antenne eraan, wil
Niet voor schut lopen. En heb helaas ook geen geldboom. Hebben jullie enig advies?
Misschien niet het juiste forum maar vragen kan altijd toch.
Mijn vraag is, is er gehoorbescherming dat een
Beetje op een Bluetooth koptelefoon lijkt? Oordopjes vind ik niet fijn, krijg er last van me oren van. Heb al een beetje gegoogled maar er is wel gehoorbescherming met Bluetooth of radio maar dan heb je zo’n enorme antenne eraan, wil
Niet voor schut lopen. En heb helaas ook geen geldboom. Hebben jullie enig advies?
Misschien niet het juiste forum maar vragen kan altijd toch.