Sonos platenspeler

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieterdbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-12-2023
Beste

Ik wil de project t1 platenspeler aanschaffen voor mijn sonos systeem, maar heb ik daarbij nog een andere speaker voor nodig. Ik heb nu de Sonos play1, play3, one en playbase.

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:29
Gaat denk ik niet lukken: al je Sonos apparaten hebben geen analoge ingang?

Je moet dus een Five, Port of Amp in je Sonos systeem plaatsen volgens mij.. Die hebben allen een line-in.

[ Voor 3% gewijzigd door renegrunn op 17-03-2022 11:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10-2024
Draai je op S1 of S2?
Als je op S1 draait kan je het met een Connect gen 1 oplossen en voor de S2 moet je een connect gen 2 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:29
rsint schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:02:
Draai je op S1 of S2?
Als je op S1 draait kan je het met een Connect gen 1 oplossen en voor de S2 moet je een connect gen 2 hebben.
Ha, das een goeie, die was ik alweer vergeten :+ Maar dit is inderdaad de goedkoopste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsint
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10-2024
Om een Connect G2 te vinden is wel wat lastig en als de verkoper op marktplaats weet dat het een g2 is kost hij gelijk het dubbele van een G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
@Dieterdbo Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Ik ga dit topic echter niet daarheen verplaatsen maar sluiten omdat het topic bij lange na niet voldoet aan hetgeen op het forum gebruikelijk is. Check voor toekomstige topics Het algemeen beleid #topicplaatsen nog eens. En gebruik bij het starten de template die je voorgeschoteld krijgt.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.