Beste forummers,
Ik ben op zoek naar de regels voor kinder-alimentatie in Italië.
Op welke grondslagen wordt deze berekend?
Weet iemand een website waar ik deze info kan vinden?
Dank!
Achtergrond: mijn dochter woont in Italië bij haar moeder (mijn ex).
Deze moeder doet alles om mij het leven zuur te maken en dreigt met naar de rechter stappen om hogere alimentatie te eisen. Anders mag ik mijn dochter niet meer zien en dergelijke.
In Nederland heb je een hulptool waarmee je alimentatie op hoofdlijnen kunt berekenen.
In Italië gelden andere regels en ik ben op zoek naar zo’n soort tool of de rekenregels.
Zelf heb ik diverse websites en artikelen gevonden hierover maar nog niet de exacte formules.
Ik heb dit forum gekozen omdat deze zeer actief is, wist niet dat het specifiek een techforum was.
Moeder en dochter zijn Italiaans, ik ben Nederlands.
Ik ben op zoek naar de regels voor kinder-alimentatie in Italië.
Op welke grondslagen wordt deze berekend?
Weet iemand een website waar ik deze info kan vinden?
Dank!
Achtergrond: mijn dochter woont in Italië bij haar moeder (mijn ex).
Deze moeder doet alles om mij het leven zuur te maken en dreigt met naar de rechter stappen om hogere alimentatie te eisen. Anders mag ik mijn dochter niet meer zien en dergelijke.
In Nederland heb je een hulptool waarmee je alimentatie op hoofdlijnen kunt berekenen.
In Italië gelden andere regels en ik ben op zoek naar zo’n soort tool of de rekenregels.
Zelf heb ik diverse websites en artikelen gevonden hierover maar nog niet de exacte formules.
Ik heb dit forum gekozen omdat deze zeer actief is, wist niet dat het specifiek een techforum was.
Moeder en dochter zijn Italiaans, ik ben Nederlands.
[ Voor 67% gewijzigd door Flinterdun op 17-03-2022 20:22 ]