ACER NETWERK K*T ZOOI

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:40
We hebben nu voor een soort internetcafe een zooi acer pc's aangeschaft. Volgens acer waren deze daar heel geschikt voor. Het waren bij de weg de acer sx series. Nou niet dus, we hebben ze al een aantal maanden en een voor een knallen de (onboard)netwerkkaarten eruit. Nou dank je wel acer. Krijgen ze niet aan de praat kl*te zooi die acers.

Mijn tip dus aan iedereen:

:r KOOP GEEN ACER :r

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Wel goed netwerk aan gelegd ?

Goede apparatuur voor netwerk gebruikt toevallig geen spannings pieken op je netwerk gehad :?

Lijkt mij eerder dan dat acer hele slecte pc's levert die na elkaar er uit knallen..

Verwijderd

Nou inderdaad, dit lijkt me meer prutswerk dan een rede om Acer onder te :r-en

• Havocnl
Dat wil nou net zeggen dat ze bij acer alleen maar prutswerk kunnen leveren. En als je terug gaat voor reparatie kom je er achter dat zij bijna niks (ok wel iets maar niet veel) van de pc afweten. Ze wisten bijvoorbeeld niet eens waar het netwerk lampje van de onboard netwerk zat. |:( Aan de voorkant gewoon hoor. :+

TIP VOOR IEDEREEN: KOOP GEEN ACER

Wèh zedde gij??

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 16:39 schreef Havocnl het volgende:
En als je terug gaat voor reparatie kom je er achter dat zij bijna niks (ok wel iets maar niet veel) van de pc afweten. Ze wisten bijvoorbeeld niet eens waar het netwerk lampje van de onboard netwerk zat. |:( Aan de voorkant gewoon hoor. :+
Misschien trof jij wel de tiepmuts daar (no offence maar tiepmuts is niet technisch, meestal wel lekker :9~ ) en die kon het niet uitleggen of nieuwe medewerker die dat type nog niet had gezien. Dus dat is natuurlijk geen excuus.

Klanten afhandeling wordt meestal niet gedaan door de technische jongens/meisjes maar door de klantvriendelijkste mensen :) dus ligt er maar net aan wie je spreekt.

Kijk bv. naar KPN, bellen over een of ander defect in centralletje die zij leverden en onderhouden. krijg je een speciale afdeling aan de lijn en die geef je dan de info door, de personen die je aan de telefoon krijgt zijn groten deels niet technisch typen alleen in wat je zegt en sturen het door naar de technische afdeling. Zij herhalen een aantal handeling die in boekje staan dus zelf ook al tig keer geprobeerd werkt dus niet, maar toch nog een keer proberen meneer... nou ok dan..

Als je direct een monteur belt (tja je vraagt een keer om zijn nummer om snel te kunnen handelen) dan heeft die meestal wel al gelijk een goed advies wat je kan proberen.

• Havocnl
nee ik zal eens uitleggen hoe het daar draait. Dit komt van een zaak af waar ze alles zelf reparen. Dekort Support.
De man die ik bedoel was zelf het hoofd van alles daar, nouja onderbaas ofzo. Die wist alles van die pc's zogenaamd. :+ Nou dat bleek van niet. :Z

Het was dus niet een telefoniste of een stagaire. nee het was daar bij het bedrijf zelf en dat was de "grote jongen" daar. En zelfs een simpele tweaker is slimmer dan hen :P

Wèh zedde gij??

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is wel weer leuk geweest, als je nu een goeie beargumenteerde topic opzette, met een normale topictitel, was er een kans geweest dat ik em open had gelaten, maar dit is niets.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.