There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
Vraag
Alle reacties
je kan ook een 2de gmail account maken. Dan gebruik je die voor je zakelijke contacten.
Op je samsung kan je dan per contact aangeven welke SIM ze moeten gebruiken.
Op je samsung kan je dan per contact aangeven welke SIM ze moeten gebruiken.
[ Voor 31% gewijzigd door -ET- op 16-03-2022 20:09 ]
ET, kan ik twee Gmail accounts op dezelfde phone gebruiken?
There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.
Ik neem aan dat je ook een mailaccount van je werk hebt waar je je werkcontacten kan opslaan en die ook gebruiken op je telefoon?
Als je Whatsapp gescheiden wil houden je Whatsapp en Whatsapp Business installeren...
Zo werk ik op m'n dual sim telefoon...
Als je Whatsapp gescheiden wil houden je Whatsapp en Whatsapp Business installeren...
Zo werk ik op m'n dual sim telefoon...
https://calvinandhobbes.fandom.com/wiki/Spaceman_Spiff
Ja.demichel schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 20:03:
Is het mogelijk mijn werk SIM in mijn GSM te brengen en de (werk) contacten daarvan op de SIM van het werk onder te brengen, zodat beide gescheiden zijn??
Ja, je kunt een 2de Gmail toevoegen voor synchronisatie, of de Samsung account daarvoor gebruiken, of een hotmail account, of, misschien wel het beste, je werk mail account, dan heb je je contacten ook op de desktop bij de hand, en voldoe je aan de AVG wetgeving. Ga je dan uit dienst kan er ook geen discussie ontstaan over meenemen bedrijfsgegevens die je naar een persoonlijke account hebt opgeslagen.demichel schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 22:05:
ET, kan ik twee Gmail accounts op dezelfde phone gebruiken?
Voordeel van twee gescheiden accounts is dat je met de app Multi Sim selector simpel kan instellen dat hij standaard contacten uit account 'Prive' belt via SIM1 en contacten uit account 'werk' belt met SIM2.
Pagina: 1