Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cauf61
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01-03-2024
Hallo

Ik heb net een nieuwe remeha Initia modulerende ketel geplaatst. Deze stuur ik OT aan met mijn oude(re) T6.
Nu heb ik hiermee een nogal belangrijk probleem; de ketel brand niet bij warmtevraag.
Je ziet op de T6 ook het "vlammetje" symbool niet oplichten en dit zelfs al vraag je 5 graden meer.
Je zou denken dat de OT comm niet werkt maar eigenaardig genoeg kan ik op de T6 wel degelijk de parameters van de remeha ketel uitlezen en op de Honeywell Gateway naast de ketel branden de beide led's groen.
Als ik de 2 aansluitdraden vanuit de gateway als aan/uit aansluit op de ketel werkt alles 100%
Zo werkte de T6 al een paar jaar feilloos op mijn oude ketel.

Het is net alsof de ketel nog op "iets" staat te wachten.
Natuurlijk zonder OTGW weet je niet wat er gebeurt.
SWW werkt prima.

Iemand wat tips (of een gebruikte OTGW te koop)

Grts
Patrick

[ Voor 3% gewijzigd door Cauf61 op 16-03-2022 19:56 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:31

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Even je bumpjes/omhoog gewist. Als je geen antwoord krijgt is je vraag meestal onduidelijk

Lyric heeft instellingen voor opentherm - laag/uit. Wat staat daar?
Brand op otgw de groene led?
Je noemt "aansluiten als aan/uit": hoe? Foto klemmenblok?
Als je op de otgw de handmatige start doet, wat dan?

Fotos dus :Y

Wise enough to play the fool

• Cauf61
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 01-03-2024
Lyric heeft instellingen voor opentherm - laag/uit. Wat staat daar? ; Ik zal een foto maken.
Brand op otgw de groene led? ;Staat toch hierboven van ja??
Je noemt "aansluiten als aan/uit": hoe? Foto klemmenblok? ;Op de correcte aan/uit klemmen waar het bruggetje zat. Staat toch hierboven dat het 100% werkt op aan/uit ??
Als je op de otgw de handmatige start doet, wat dan? ; Die heb ik niet, anders zou ik er geen te koop vragen en ook niet zeggen dat zonder je niets kan zien, niet ??

Als men aandachtig leest (is tegenwoordige een zware opdracht ondervind ik dikwijls) is de vraag mss wel duidelijk.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:31

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dus op je gateway brand wel de groene led, maar je kan niet de knop indrukken omdat je geen gateway hebt? :?

Verder is het niet duidelijk welk klemmenblok: die van de gateway? Of van de ketel? En waar zat dan het bruggetje?

Wise enough to play the fool