Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 18:36
Momenteel heb ik het volgende rooster en werk ik op:

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag

Vrij op: Vrijdag, zaterdag en zondag

Het is leuk 3 dagen achter elkaar vrij. Want als ik weekendje weg wil hoef ik er niet vrij voor te vragen. Maar heeft een nadeel ook

Volgende week:

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag
Zondag

Vrij op: Zaterdag

Dan begint weer mijn week met 4 dagen

Ik heb dit sinds begin Maart mijn nieuwe rooster. Ik heb een onbepaalde tijd contract en ben van 32 uur naar 40 uur gegaan. Ik werk wegens de toeslag in de avonduren 15:30/00:30 door de . na 22:00 150% en op de zondagen 200% gehele dag

Ik mocht de maand Maart proef draaien of het mij zou bevallen. Ik merk nu dat het vooral te lange dagen zijn. Ik werk ene week 4 dagen en de andere week is dit 6 dagen met 1 dagje vrij.

------

Ik ben van plan om dit per April te wijzigen naar het volgende en ik denk dat er wat rust tussendoor komt:

Werken op:

Maandag
Dinsdag
Donderdag
Vrijdag
Zondag

Vrij op: Woensdag en op Zaterdag

Dan werk ik op:
Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

Vrij op: Zaterdag en Zondag

En dan herhaald weer het bovenste.

Ik hoor graag wat jullie bevindingen zijn en ik denk door deze wijzigingen ik meer rust krijgt. Ik zie mijn vrouw ook niet meer ze werkt dagdienst. Ik zie haar op de dagen dat ik vrij bent en nachts slaapt ze al bij thuiskomst. Door deze wijzigingen zie ik haar beter in de langste week en ben ik 1 weekend samen. Ze heeft mij gezegd dat ik zelf mijn rooster mag kiezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Van der Berg op 16-03-2022 20:03 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Wat wil je precies van ons horen?

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:31

Barrycade

Through the...

Denk dat ik het eens ben met je vrouw, je mag van mij ook kiezen welk rooster je kiest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:28
Eens met vrouw van der Berg

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Waarom niet gewoon standaard 5 dagen werken en 2 dagen vrij?
Wellicht starten op zondag (heb je begin van de middag nog samen). Dan heb je vrijdag al vrij kan jij overdag rusten als de vrouw werkt. Heb je van vrijdagmiddag tm zondag begin van de middag samen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mijre
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 17:25
Ik zie niet goed wat je "wint" met je nieuwe ideeopzet. 2 dagen werk, 1 dag vrij, 2 dagen werk, 1 dag vrij, 6(!) dagen werk, 2 dagen vrij. Repeat.

Nu ben ik wellicht verwend omdat ik al geruime tijd 4 dagen per week werk (wel een studie ernaast, maar dat voelt anders dan 5 dagen werken), maar bovenstaand schema klinkt mij meer als een soort van hardloopschema waarbij je tussendoor net goed op adem kunt komen en weer een beetje ruimte krijgt, maar van echt uitrusten niet echt sprake is. Nu kan dat best voor kortere termijn wegens redenen, maar voor langere termijn lijkt 't me niet lekker (net zoals dat een hele dag hardlopen ook niet gezond is, alles met mate).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Ik heb met mijn leidinggevende gesproken en is aangepast vanaf 4 april gaat mijn nieuwe rooster is.

Om de week heb ik een andere rooster:

Week 14:

Werken op: Maandag, Dinsdag, Donderdag, vrijdag en Zondag (Vrij op: Woensdag en Zaterdag)

Week 15:

Werken op: Maandag, Dinsdag, Woensdag, Donderdag en vrijdag (Vrij op: Zaterdag en Zondag) en dan herhaald week 14 zich weer

Ik denk dat dit voor mij beter werk

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
Mijre schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 23:20:
Ik zie niet goed wat je "wint" met je nieuwe ideeopzet. 2 dagen werk, 1 dag vrij, 2 dagen werk, 1 dag vrij, 6(!) dagen werk, 2 dagen vrij. Repeat.

Nu ben ik wellicht verwend omdat ik al geruime tijd 4 dagen per week werk (wel een studie ernaast, maar dat voelt anders dan 5 dagen werken), maar bovenstaand schema klinkt mij meer als een soort van hardloopschema waarbij je tussendoor net goed op adem kunt komen en weer een beetje ruimte krijgt, maar van echt uitrusten niet echt sprake is. Nu kan dat best voor kortere termijn wegens redenen, maar voor langere termijn lijkt 't me niet lekker (net zoals dat een hele dag hardlopen ook niet gezond is, alles met mate).
Ik merkte dat 4 dagen en de andere week 6 dagen te veel werd en ik niet genoeg rust had. Ik denk met mijn nieuwe rooster ik meer tot mijn rust zal komen en ik werk nog steeds 40 uur per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je werkt nu nog steeds 6 dagen achter elkaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik vraag mij echt af wat je wil bereiken met dit topic? Dit is iets tussen jou, je werkgever en je ega. Omdat je het antwoord al hebt, sluit ik dit topic.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.