Bestanden op bureaublad

Pagina: 1
Acties:
  • 424 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrie8982.
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-03-2022
Ik heb deze 2 ‘niet te openen’ bestanden op mijn bureaublad staan.Ik kan hierdoor mijn Mac niet afsluiten aangezien Voorvertoning niet gesloten is.Weet iemand hoe je deze 2 bestanden kan verwijderen???

Alvast bedankt

Beste antwoord (via gerrie8982. op 16-03-2022 17:16)

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-09 07:55
Pff, wat een input weer, ik stel voor geef er een klap op.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:51

Ypho

Allround Nerd

Via de Terminal: sudo rm -f ~/Desktop/<filename>

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-09 07:55
Pff, wat een input weer, ik stel voor geef er een klap op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerrie8982.
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16-03-2022
Bedankt voor de tip,fdp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Eerst Voorvertoning sluiten door deze aan te klikken in je Dock en daarna op CMD+Q te drukken? Dan is Voorvertoning gesloten en zou je in theorie de bestanden moeten kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi @gerrie8982., welkom op GoT :)

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevant hardware en software je gebruikt, en wat je zelf al gezocht en gevonden hebt. Door het beantwoorden van deze vragen kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je al lang en breed zelf hebt geprobeerd. Als je bijvoorbeeld zoekt naar macos can't remove files desktop vind je al een lijst aan mogelijk oplossingen.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Je mag een nieuwe openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid goed door, en met name de quickstart om te weten wat we hier van je verwachten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.