Wederom problemen met MSN?

Pagina: 1
Acties:

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Sinds vanmiddag is mijn MSN lijst helemaal leeg. Niemand meer, en als mensen zich aanmelden die in mijn lijst stonden komen ze ook niet meer terug, zoals bij de vorige grote storing.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik ga maar eens op zoek naar een backup van mijn buddy lijst die ik na de vorige storing heb gemaakt :'(

• Galaxis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:53
geen last van {nog niet]

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Hier heb ik totaal geen problemen. Ben heel de middag weg geweest, maar toen ik net weer thuis kwam kon ik gewoon op MSN, al m'n contacts zijn er nog en heb in de tussentijd ook nog iemand aan m'n lijst toegevoegd, wat ook werkte, dus......

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 23 augustus 2001 21:32 schreef los_joost het volgende:
Sinds vanmiddag is mijn MSN lijst helemaal leeg. Niemand meer, en als mensen zich aanmelden die in mijn lijst stonden komen ze ook niet meer terug, zoals bij de vorige grote storing.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik ga maar eens op zoek naar een backup van mijn buddy lijst die ik na de vorige storing heb gemaakt :'(
Heb je die back-up gewoon zelf met de hand gemaakt? Of is hier toevallig gewoon ergens een optie voor...

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 11:21

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Op donderdag 23 augustus 2001 21:43 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Heb je die back-up gewoon zelf met de hand gemaakt? Of is hier toevallig gewoon ergens een optie voor...
Is een optie voor, in de nieuwste MSN-versie. In het Nederlands:
*Bestand => Contactpersonenlijst opslaan.
*MSN slaat nu in "Mijn Documenten" een bestand op met je contactpersonen, wat je later weer kan importeren, bestand heet "Contactpersonen voor username (Hotmail).ctt"

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
In dit topic Kan je ook een tooltje vinden waar je je contact lijst mee kan opslaan en weer herstellen.
Voor iedereen die de nieuwste versie nog niet heeft zullen we maar zeggen. Ik heb die wel, maar ja sinds die tijd had ik mijn msn list niet meer gebackuped, dus ik ben erg blij dat ik dat ooit met dit tooltje gedaan heb.
Op donderdag 23 augustus 2001 21:43 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
msn werkt hier prima

Verwijderd

no problems here at all :+

Verwijderd

Wegens te veel GOTers met MSN heeft tweakers.net besloten. Te gaan scannen op MSN. Word MSN bij uw aan getroffen. Bent u verplicht om overstappen op ICQ. Anders word u GOT login met onmiddelijke ingang gedelete. Het scannen kan tot gevolg hebben dat uw MSN tijdelijk onbruikbaar word.

Kreeg ik net op MSN :+

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
MSN heel de dag prima gewerkt hier...

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

De servers zijn gingen tot een paar dagen geleden up en down, maar dat was voor software upgrades. Nu draaien ze weer steady.

Misschien dat je nog ergens ingelogd was en iemand je lijstje met contactpersonen heeft leeg gemaakt?

Verwijderd

Ik heb nog nooit probs gehad dat ik mijn contact list van MSN kwijt was? Na elke herinstall van Windows staat hij er gewoon weer zodra ik mijn emailadres en wachtwoord heb ingevoerd. Ik hoef ook niets te backuppen?

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 24 augustus 2001 10:25 schreef Density het volgende:
Ik heb nog nooit probs gehad dat ik mijn contact list van MSN kwijt was? Na elke herinstall van Windows staat hij er gewoon weer zodra ik mijn emailadres en wachtwoord heb ingevoerd. Ik hoef ook niets te backuppen?
Dat komt omdat de lijst op een server van MSN bewaard wordt. In de nieuwste versie van MSN Messenger zit echter een backup functie, voor als de informatie op de MSN server verloren gaat.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Ik gebruik Windows XP, daar zit Windows Messenger in, en dat is in principe hetzelfde als MSN, bijna dezelfde interface ook,en maakt ook gebruik van hetzelfde MSN passport.

Verwijderd

Op donderdag 23 augustus 2001 23:35 schreef changethislater het volgende:
Wegens te veel GOTers met MSN heeft tweakers.net besloten. Te gaan scannen op MSN. Word MSN bij uw aan getroffen. Bent u verplicht om overstappen op ICQ. Anders word u GOT login met onmiddelijke ingang gedelete. Het scannen kan tot gevolg hebben dat uw MSN tijdelijk onbruikbaar word.

Kreeg ik net op MSN :+
Usernames delete GoT nooit. Dus HOAX!!!!!!!!!1
Pagina: 1