Dag allemaal,
Ik zou graag advies willen vragen over verkregen offertes en keuze welk type paneel. Wat vinden jullie van het opgestelde legplan? Zien jullie nog andere mogelijkheden?
Daarnaast twijfel ik ook erg door de productgarantie. Bij Ja Solar is het 12 jaar en bij REC 25 jaar, kan iemand daar nog advies over geven?
Alvast dank voor jullie tips en adviezen!:fill(white):strip_exif()/f/image/yv6VSh12zyGKJHxcC2fHIwXw.png?f=user_large)
Het paneel in dit legplan (opgesteld door installateur) is de REC 405Wp FullBlack Alpha Series (afmetingen 1821x1016)
:fill(white):strip_exif()/f/image/j58cPbVcvIYx4YZa3bXqT6NU.png?f=user_large)
Ikzelf neig wel naar leverancier 2, wel zal de installatie pas einde van de zomer kunnen plaatsvinden helaas. Maar de Wp prijs is beter dan leverancier 1.
Ik zou graag advies willen vragen over verkregen offertes en keuze welk type paneel. Wat vinden jullie van het opgestelde legplan? Zien jullie nog andere mogelijkheden?
Daarnaast twijfel ik ook erg door de productgarantie. Bij Ja Solar is het 12 jaar en bij REC 25 jaar, kan iemand daar nog advies over geven?
Alvast dank voor jullie tips en adviezen!
Foto's
:fill(white):strip_exif()/f/image/yv6VSh12zyGKJHxcC2fHIwXw.png?f=user_large)
Het paneel in dit legplan (opgesteld door installateur) is de REC 405Wp FullBlack Alpha Series (afmetingen 1821x1016)
Beschikbare (dak)ruimte
Zie bovenstaand legplan met afmetingen dak.Schaduw
Geen schaduwJaarverbruik
4500kWhHuidige elektriciteitsaansluiting
1 fase aansluitingBudget en doel
In principe het liefst zoveel mogelijk panelen voor een zo goed mogelijke prijsWie gaat het project uitvoeren
Een bedrijf/installateurBijhouden van data
Minder belangrijk, als er veel mogelijkheden zijn is dat mooi maar geen vereisteReeds verkregen offertes
Bij 2 bedrijven in de buurt offertes opgevraagd en verkregen, zie onderstaand overzicht.:fill(white):strip_exif()/f/image/j58cPbVcvIYx4YZa3bXqT6NU.png?f=user_large)
Ikzelf neig wel naar leverancier 2, wel zal de installatie pas einde van de zomer kunnen plaatsvinden helaas. Maar de Wp prijs is beter dan leverancier 1.