Android overzetten op Iphone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deesnegentig
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2022
Goedemorgen,

Sinds gisteren in het bezit van de IPhone 13 mini, hiervoor 2.5 jaar een Samsung Galaxy S10 gehad.

Nu wil ik de gegevens overzetten van de Android telefoon naar de IOS, er is hier een app voor, Move to IOS, die heb ik gebruikt, berichten / contacten / agenda etc over gezet op die manier maar de filmrol niet gedaan, 79 GB, want hij liep telkens op naar resterende tijd: 25 uur, en zag ook na 1.5 wachten geen verbetering.

Toen kwam ik bij WhatsApp, en hoe kan ik nou mijn WhatsApp gesprekken op mijn IPhone krijgen? Hoeft niet alles, maar een aantal gepsrekken wil ik wel mee nemen, ik heb geen idee en van alles gelezen en zie het niet meer. Eea geprobeerd, telefoons koppelen aan pc en bestand downloaden, maar dan moest ik mijn galaxy gaan rooten e.d en heb geen idee hoe dat moet en lees allemaal dingen over dat dat zo kan zijn voor je telefoon. Of ik kwam op betalende opties, maar of die betrouwbaar zijn?

Wie heeft de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 21:08
Gaat niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jawel dat gaat wel. Zijn betaalde tools voor die dat kunnen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deesnegentig schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 07:24:
Goedemorgen,

Sinds gisteren in het bezit van de IPhone 13 mini, hiervoor 2.5 jaar een Samsung Galaxy S10 gehad.

Nu wil ik de gegevens overzetten van de Android telefoon naar de IOS, er is hier een app voor, Move to IOS, die heb ik gebruikt, berichten / contacten / agenda etc over gezet op die manier maar de filmrol niet gedaan, 79 GB, want hij liep telkens op naar resterende tijd: 25 uur, en zag ook na 1.5 wachten geen verbetering.

Toen kwam ik bij WhatsApp, en hoe kan ik nou mijn WhatsApp gesprekken op mijn IPhone krijgen? Hoeft niet alles, maar een aantal gepsrekken wil ik wel mee nemen, ik heb geen idee en van alles gelezen en zie het niet meer. Eea geprobeerd, telefoons koppelen aan pc en bestand downloaden, maar dan moest ik mijn galaxy gaan rooten e.d en heb geen idee hoe dat moet en lees allemaal dingen over dat dat zo kan zijn voor je telefoon. Of ik kwam op betalende opties, maar of die betrouwbaar zijn?

Wie heeft de oplossing?
Gebruik de zoekfunctie van het forum even. Deze vraag komt regelmatig voorbij en het is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deesnegentig
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11-2022
Donstil schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:08:
[...]

Gebruik de zoekfunctie van het forum even. Deze vraag komt regelmatig voorbij en het is te doen.
Had idd het eea gevonden, maar meeste topics zijn een jaar oud of nog ouder, en had gehoopt dat er inmiddels een andere optie zou zijn, zonder te betalen.... En welke betaaloptie is dan goed en betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-10 21:08
Donstil schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 08:08:
[...]

Jawel dat gaat wel. Zijn betaalde tools voor die dat kunnen.
Ben idd ook wel benieuwd welke tools dat zijn :z, elke poging die ik heb gedaan eindigde in een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb zelf geen Android maar volgens mij was het deze: https://mobiletrans.wonde...nsfer-backup-restore.html

Pagina: 1