He mensen ik heb een vraagje. Mijn HD gaf laatst zo'n smart warning. Alles goed en wel ik alles aangezien, en na een tijdje gaf ie de warning niet meer. Vandaag begon ie me toch te ratelen, en je raad het al, hd werd niet meer gevonden. Ik kopig als wat hd 3 uurtjes uitgelaten opnieuw ingestoken. Wat nu, gaat ie bij het zwarte scherm van win2000pro als je opstart alle fouten corrigeren, heeeel veel meldingen van bad sectors enzow. Duurde zo'n 2 uurtjes voordat ie uitgerateld was, ondertussen had ie alle badsectors-clusters, geef het beestje maar een naam, geerased. Dus kom ik in windows, hd maakt geen raar geluid meer. Zie nu overal op de hd van die mapjes staan met found.000 en daarin submapjes als dir0000.chk. En dan zie ik ook nog eens dat een aantal gig is vrijgemaakt. Nu staan in die mapjes mijn bestanden.
Nu vraag ik mij af, of deze hd nog wel te vertrouwen is... Of moet ik zo snel mogelijk een nieuwe aanschaffen?
bvd Joris
btw hdd >> IBM DTLA-307045
Nu vraag ik mij af, of deze hd nog wel te vertrouwen is... Of moet ik zo snel mogelijk een nieuwe aanschaffen?
bvd Joris
btw hdd >> IBM DTLA-307045
tremble and despair for i am power!