hoe kan ik F1 tv op mijn tv kijken?

Pagina: 1
Acties:
  • 19.000 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anneke62
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-07-2022
Mijn vraag
Ik wil komend weekend graag weer de F1 kijken. en dan via de F1 tv app.
De app staat al op mijn mobiel. maar hoe kan ik die naar mijn tv streamen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
de app F1 tv staat nu op mijn mobiel..samsung J16
Ik heb een philips 8505 tv
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
de google tv app op mijn mobiel gezet. op de tv gezocht of ik de app f1 tv erop kan zetten. die is niet gevonden

[ Voor 21% gewijzigd door anneke62 op 15-03-2022 16:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:16
Chromecast kopen of de app sideloaden op je tv.
Zoals je ook losse apks op je telefoon kan zetten.

[ Voor 72% gewijzigd door Smobbo op 15-03-2022 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anneke62
Zit dit niet al in die tv? als ik espn bijvoorbeeld open dan vraagt de mobiel of dit op de tv gezet moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Een MHL micro USB to HDMI converter gebruiken

Of de Cast functie gebruiken in de F1TV PRO app. Als je TV daarover beschikt.

[ Voor 47% gewijzigd door souljah1h op 15-03-2022 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Dit is niet het juiste subforum, dus ik verplaats deze even. Wel zou het verstandig zijn om je posts (en met name je startpost) uitgebreider op te schrijven.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 12:30

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Deze zou je moeten downloaden en sideloaden op je TV
https://www.apkmirror.com...sp51-7-1-release-release/
Dat werkt hier op mijn Philips TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anneke62
Priyantha, hoe doe ik dat sideloaden dan??? ik ben echt een leek hierin. ik heb nu wel die app op mijn telefoon staan. ook heb ik geprobeerd om het op mijn pc te krijgen, maar daar kon ik geen abbo krijgen. als het lukte alleen betalen met een creditcard

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

anneke62 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:22:
Priyantha, hoe doe ik dat sideloaden dan??? ik ben echt een leek hierin. ik heb nu wel die app op mijn telefoon staan. ook heb ik geprobeerd om het op mijn pc te krijgen, maar daar kon ik geen abbo krijgen. als het lukte alleen betalen met een creditcard
Dat kun je opzoeken of anders laten zitten.
Als je TV een ingebouwde Chromecast heeft (is het Android TV?) dan open je gewoon de mobile app en cast je naar de TV. Als je TV dat niet hebt, dan koop je een Chromecast en ben je er ook.

edit: jouw TV heeft ingebouwde Chromecast. Dus druk op de cast knop op je mobiel. Dat is het makkelijkst.

Open de app op je mobiel en speel de stream af en druk op dit icoontje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jKdPvTN-tC7LG7vhP7mo_kHCsME=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KfNXJZqkjNRK53F79OjoBjEw.jpg?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door Hann1BaL op 15-03-2022 17:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

anneke62 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:22:
Zelf heb ik op de TV de app "Send Files to TV" geinstalleerd, en deze zelfde app ook op mijn Android telefoon.
De gelinkte APK gedownload op mijn telefoon, vervolgens op beide apparaten die app gestart :)
En dan kan je de APK versturen vanaf je telefoon, en daarna starten op de TV, dan kan je hem installeren.
https://play.google.com/s...sendfilestotv&hl=nl&gl=US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-06 16:20
Uit je reactie op Priyantha maak ik op, dat je nog geen abonnement hebt, dat zal je toch eerst moeten regelen, op je telefoon of via de pc. Ik heb het F1 abonnement van de FIA ( niet viaplay ), en ik kan kijken op mijn Telefoon, iPad, laptop of op mijn Philips 830x tv, deze draait android, en ik heb de F1 app erop gezet. Maar casten of airplay vanaf mijn telefoon of ipad werkt ook prima.

link vorig jaar : https://www.androidplanet...n%20vanaf%20je%20telefoon.

2e edit : ik heb je tv opgezocht, die draait android TV / 9 en zou de app prima moeten kunnen draaien.

[ Voor 33% gewijzigd door MacIsCool op 15-03-2022 17:34 ]

Runs everything...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

De F1TV app op Android TV is wel een stuk toffer dan de 'telefoon versie' dus áls je het werkend krijgt ;) is wel toffer.
Maar gewoon 'casten' moet ook kunnen zoals @Hann1BaL zegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Priyantha Bleeker schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:30:
De F1TV app op Android TV is wel een stuk toffer dan de 'telefoon versie' dus áls je het werkend krijgt ;) is wel toffer.
Maar gewoon 'casten' moet ook kunnen zoals @Hann1BaL zegt
Wat is toffer? Ik heb m ook gesideload, maar heeft gewoon dezelfde opties en je stream is dezelfde kwaliteit. Alleen hoef je niet je telefoon uit je zak te halen.

Maar gezien reactie van de TS is sideloaden niet de meest voor de hand liggende optie. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hann1BaL op 15-03-2022 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Hann1BaL schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:31:
[...]

Wat is toffer? Ik heb m ook gesideload, maar heeft gewoon dezelfde opties en je stream is dezelfde kwaliteit. Alleen hoef je niet je telefoon uit je zak te halen.
Vooral dat laatste ;) dat je gewoon lekker je afstandsbediening gebruikt en niet hoeft te klooien met je telefoon haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anneke62
MacIsCool. ik heb gezocht naar de F1 tv app, maar die heb ik niet gevonden. je kunt een app ook downloaden zonder dat je er op dat moment al een abbo op hebt. dus als ik de apkmirror op de tv kan zetten dan is het goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

anneke62 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 17:34:
MacIsCool. ik heb gezocht naar de F1 tv app, maar die heb ik niet gevonden. je kunt een app ook downloaden zonder dat je er op dat moment al een abbo op hebt. dus als ik de apkmirror op de tv kan zetten dan is het goed?
Heb je al een abbo? Zonder abbo is er toch geen reden om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anneke62
Hann1Bal. Ik probeer dit te regelen, maar via de pc zou ik alleen met een creditcard kunnen betalen. die hebben wij niet. daar moet ik ook aangeven vanuit welk land ik wil kijken. ik zag dat ik op de mobiel via paypal zou kunnen betalen. dus dan kan ik het wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

https://fwd.nl/entertainm...gdienst-van-de-formule-1/
"
Wanneer je naar de website van F1 TV Pro surft en een abonnement wilt afsluiten, dan heb je enkel de mogelijkheid om een creditcard te gebruiken. Wil je meer mogelijkheden? Dan hebben we gelijk een tip voor je. Download de app van F1 TV Pro en neem vanuit de app een abonnement. Wij hebben de Play Store gebruikt. Daar heb je ineens veel meer mogelijkheden, waaronder PayPal of betalen via je telefoonrekening."

Inderdaad, Probeer dat eerst eens werkend te krijgen voordat je gaat kijjken naar de TV. Je kunt kijken op de TV. Dat gaat goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Andere optie is een (virtuele) prepaid creditcard:
https://www.creditcard.nl/aanvragen/openbank-ecommerce-card

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:24

Chocoball

瞧好吧!

Was je al bekend met dit topic op Tweakers [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Mogelijk staat staat daar het antwoord op je vraag en anders kun je daar zeker stellen.

[ Voor 26% gewijzigd door Chocoball op 15-03-2022 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anneke62
ok Hann1Bal. dus pas als ik dat abbo heb zie ik rechtsboven dat vierkantje om de F1 te casten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:22

FeaR

In GoT we trust

Chocoball schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 18:04:
Was je al bekend met dit topic op Tweakers [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Mogelijk staat staat daar het antwoord op je vraag en anders kun je daar zeker stellen.
Verder in dat topic lijkt me sowieso een goed idee om niet tientallen losse topics te krijgen. Dus verder in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.