Als ik een amd thunderbird 1333 ( AYHJA ) koop .. en er dan een coolermaster van ongeveer 50 piek bij doe ... zou die koeling dan voldoen ( hou rekening met overklokken ) ... of heb ik echt een betere nodig ... .
IDD, gewoon kopen als je niet gaat overclocken, anders moet je een andere keuze maken.
20*350ZO45°
Jah ... logica ... maar wat is ongeveer de maximale temperatuur van die proc ?
edit:
Sorry ... ik had je bericht nog niet gelezen
Sorry ... ik had je bericht nog niet gelezen
Verwijderd
zoals altijd is de airflow in je kast heel belangrijk, met warme lucht kun je niet koelen

ik heb zelf ook een 1333 draaien met een koeler van dat geld en na de case fan had ik bijna 20oC koelere professor, dus zonder overklokken gaat het sowieso goed, overklokken = HITTE
ik heb zelf ook een 1333 draaien met een koeler van dat geld en na de case fan had ik bijna 20oC koelere professor, dus zonder overklokken gaat het sowieso goed, overklokken = HITTE
Zo hoog als jij wilt. 
Met deze koeler?
60/64 graden na overclocksessie.
Het ligt er ook nog aan of je case-fans hebt.
Met deze koeler?
Vet .. ik klok hem denk ik toch gelijk niet over ... alhoewel ... maar ja ... dan koop ik als ik weer wat geld heb wel een betere ... .
Ik heb geen case fan ... maar wel een system exhaust blower ... dat is zo'n zwart ding wat je bij een leeg slot kan doen ... die haalt de warme lucht uit de kast ... .Op donderdag 23 augustus 2001 21:11 schreef bazs2000 het volgende:
Zo hoog als jij wilt.
Met deze koeler?
Ik zou dan aan de voorkant van je kast ook ff een fan bijplaatsen die lucht aanzuigt.
Bij je processor nog ff een fannetje die alles uitblaast en je bent weer helemaal nieuw.
Bij je processor nog ff een fannetje die alles uitblaast en je bent weer helemaal nieuw.
een 20oC koelere professorOp donderdag 23 augustus 2001 21:10 schreef roalte.nl het volgende:
zoals altijd is de airflow in je kast heel belangrijk, met warme lucht kun je niet koelen![]()
LOL, hoe doe je dat dan weer?
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8
Pagina: 1