Foto's
Zie hieronder hoe de zon over onze woning trekt & voorstel tot plaatsen panelen. Hierbij zijn nu diverse panelen gepland op de overkapping en niet op het dak zelf i.v.m. dakkapellen.:strip_exif()/f/image/PMrEv2C3bAD3s0F0egocjpQ7.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Qww3iwpvsDOXTlgrdNXsVfCU.png?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Zie foto hierboven.Schaduw
Jaarverbruik
3.300 kwh.Huidige elektriciteitsaansluiting
Fase 1Budget en doel
Woning verwarmen met elektrische kachels i.v.m. hoge gasprijzen en airco installeren op eerste verdieping om in de zomer de hitte tegen te gaan. En mogelijk in de toekomst voor opladen elektrische auto.Wie gaat het project uitvoeren
Installateur.Bijhouden van data
Gewenst!Reeds verkregen offertes
Zie hieronder::no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FYxOyar2lu9abVsk5nhfWbm9.jpg?f=user_large)
Regio
Overijssel / GelderlandIk ben een leek in dit verhaal en zoek op korte termijn een partij die mij kan voorzien in zonnepanelen. We hebben ook gekeken naar een hybride warmtepomp maar gezien de grote vraag op dit moment wordt dit pas eind dit jaar voordat ze beschikbaar zijn. Waardoor we ons toch eerst verder orienteren op zonnepanelen en dan willen bekijken wat de voordelen hiervan zijn en welke impact dat gaat hebben op onze maandelijkse energiekosten als we deels de temperatuur regelen via elektrische kachel / airco.
Ik heb al eerder offertes ontvangen maar ik vind het lastig beoordelen, iedereen gebruikt andere type panelen, omvormers etc.
:fill(white):strip_exif()/f/image/V25oi4CLezJXq4vmJi90H9AD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/J66VH9KS1ka3BrdhTXGwHlTG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DW0nmPS8iPQEMcAUyDeJj6L9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0dhjhAKspHIbqd9Tew3bqyxu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UEvR7ycFixX3b2dpxqlXRuuL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J0JerSdA95LbWerjGrldekW6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bKX4PEvezkiKzUkt3fBxAtVK.jpg?f=fotoalbum_large)