User Profile Service verhindert het aanmelden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annazandee
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 17-08 20:24
Hallo allemaal,

Na hulp van een ICT'er heb ik op zijn aangeraden Windows opnieuw te installeren, aangezien ik problemen had mijn geluid na een Windows Update en het lukte niet om drivers te installeren. Nu heb ik een ander probleem. Ik moet nu inloggen, maar als ik probeer in te loggen, krijg ik de melding "De service User Profile Service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen." Ik kan niet naar safe mode, aangezien het opnieuw opstarten van PC ook niet lukt (een zwart scherm wanneer ik probeer opnieuw op te starten).

Wat kan ik doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 17:29
Wat heb je zelf al gedaan/gevonden?

User Profile Service issues kunnen nogal uiteenlopen tot profiel corrupte, tot permissie issies.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-09 19:19
annazandee schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 14:01:
Hallo allemaal,

Na hulp van een ICT'er heb ik op zijn aangeraden Windows opnieuw te installeren, aangezien ik problemen had mijn geluid na een Windows Update en het lukte niet om drivers te installeren. Nu heb ik een ander probleem. Ik moet nu inloggen, maar als ik probeer in te loggen, krijg ik de melding "De service User Profile Service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen." Ik kan niet naar safe mode, aangezien het opnieuw opstarten van PC ook niet lukt (een zwart scherm wanneer ik probeer opnieuw op te starten).

Wat kan ik doen?
Heb je dit probleem direct na de installatie? Ik zou hem gewoon ff cleanen en opnieuw installeren.

Cloud ☁️