Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phgouda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-05 11:52
Het gaat over de T-Mobile app (v6.8) voor IOS deze werkt niet meer op een iPhone X (IOS15.4). Na installatie van de app en hierna toevoegen van een account toont deze “er is iets fout gegaan” geen verdere meldingen of uitleg. T-Mobile IT heeft hier nog geen verklaring voor.

Ik heb de app verscheidene keren verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. De gebruikte inloggegevens werken wel op de website www.t-mobile.nl en ook op een Android telefoon met de zelfde app (v6.8.0).

Deze app heeft de laatste vier jaar prima gewerkt op mijn iPhone maar sinds de laatste update van de app zijn de problemen begonnen. Heeft iemand dezelfde problemen ondervonden en misschien een oplossing? Ik gebruik inmiddels maar een data manager van een derde partij.(Traffic Monitor)

T-Mobile IT geeft zojuist aan geen interne oplossing te hebben en wacht nu op een update van de app ontwikkelaar waarin deze bug hopelijk word meegenomen. Wanneer dat gaat gebeuren is nog onduidelijk, laatste app update was drie dagen geleden. Het begint er steeds meer op te lijken dat er tijdens het migreren van de accounts bij T-Mobile intern wat fout gegaan is wat effect heeft op de login procedure in de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hackint0sh
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 15-06-2024
Wat heb je al gedaan om het probleem zelf op te lossen?

- Telefoon opnieuw gestart?
- App opnieuw geïnstalleerd?
- T-Mobile geeft al aan dat het een bug is, wat verwacht je met deze post op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phgouda
hackint0sh, dank voor je reactie zo als vermeld in mijn topic heb ik dat al geprobeerd. Het lijkt een "bug" in de app te zijn maar alleen op de iPhone X. Op andere iPhones lijkt het voor als nog gewoon te werken. ook op mijn iPad Air geen problemen.

Dus ben ik benieuwd naar andere iPhone X gebruikers met het zelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phgouda
Oplossing:

gewoon blijven proberen uiteindelijk gaat de app wel weer werken. Probleem is slecht uitgevoerde account migratie binnen T-Mobile NL.