Videokaart vervangen voor gaming

Pagina: 1
Acties:
  • 569 views

• Wendy1976
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22-02-2023
Hallo, wij hebben een HP ENVY All-In-One 27-b100nd desktop. Nu wil ons kind hierop gaan gamen. De huidige videokaart is niet geschikt voor het spelen van games op hoge instellingen (maar wel geschikt voor eenvoudige games). Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om deze videokaart te vervangen voor een kaart die wel geschikt is voor gamen op hoge instellingen? En zo ja, welke videokaart is dan de beste optie. Is dit iets om zelf te doen, of is het beter om dit aan de professional over te laten? Ik hoor er graag meer over! Bedankt, Wendy.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:33
Na twee seconden googelen:

https://h30434.www3.hp.co...el-27-k350xt/td-p/6300254

In kort, niet mogelijk.

flickr - WOT Profile - Game PC

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:07
Je zou een externe videokaart kunnen gebruiken, maar dan ben je gauw een klap meer kwijt dan dit apparaat heeft gekost.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:26
418O2 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 09:04:
Je zou een externe videokaart kunnen gebruiken..
Daar heb je PCIe over Thunderbolt voor nodig en dat zit er niet op.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:01
Dat zal inderdaad niet gaan, daarnaast hebben we het over een PC gereleased eind 2016, waardoor het maar de vraag is, stel dat upgraden mogelijk zou zijn, hoeveel zin dat gehad zou hebben, daar de quadcore cpu in deze machine tegenwoordig ook wel redelijk een bottleneck zal zijn tenzij je op superhoge resoluties speelt.

Als je echt op hoge settings wil games zal dit niet de machine daarvoor zijn, dan zou ik toch kijken naar een nieuwe / andere en dan zou ik ook niet direct kiezen voor een all-in-one, daar dat vaak systemen zijn die voor gaming niet super geschikt zijn, zeker niet wanneer een systeem jaren mee moet gaan.

• Wendy1976
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22-02-2023
Bedankt voor alle reacties. Duidelijk!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:45
Je zou eventueel eens kunnen kijken naar een dienst als Stadia. Gamen op de pc zelf zit er duidelijk niet in, maar games streamen vanaf een server vraagt vrijwel niks van je pc lokaal. Het is alleen jammer dat de toekomst van Stadia nogal onduidelijk is.

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-12 12:40
Wekko306 schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 12:43:
Je zou eventueel eens kunnen kijken naar een dienst als Stadia. Gamen op de pc zelf zit er duidelijk niet in, maar games streamen vanaf een server vraagt vrijwel niks van je pc lokaal. Het is alleen jammer dat de toekomst van Stadia nogal onduidelijk is.
Of Nvidia Geforce Now. Die laten je eigen games "Streamen" voor een x bedrag per maand.

https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce-now/

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.