Dyson Pure Cool, motorisch probleem??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loch
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-08-2024
Dag allen,

sinds n tijd maakt mijn dyson pure cool een raar geluid wanneer deze aan staat. Het lijkt alsof de ventilator ergens ''aanloopt'' alsof er een lager niet meer goed werkt.

Ik heb een filmpje gemaakt en geupload naar youtube.

YouTube: Dyson geluid

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Vriendelijk groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:28
Zelfde probleem gehad en vervolgens contact gezocht met Dyson. Ik kreeg een nieuwe opgestuurd. Heb je hem geregistreerd staan bij Dyson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:37
Een paar jaar geleden ik dit ook gehad met een Dyson Pure Hot + Cool link, uiteindelijk heeft Dyson het apparaat 3x omgeruild binnen een jaar (veel gedoe met opsturen van zo'n groot pakket).

Toen ook de vierde begon aan te lopen en Dyson wéér wilde omruilen, was ik het zat en heb ik ingezet op 'apparaat retour en geld terug'. Daar wilden ze eigenlijk niet aan, maar na wat aandringen is dat toch gelukt.

Op basis van mijn ervaring verwacht ik dat een omruiling een tijdelijke oplossing voor je gaat zijn, maar ik zou het zeker nu aankaarten bij Dyson en niet zelf op zoek gaan naar een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loch
vinpower schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:36:
Zelfde probleem gehad en vervolgens contact gezocht met Dyson. Ik kreeg een nieuwe opgestuurd. Heb je hem geregistreerd staan bij Dyson?
Ik heb contact gehad met Dyson, aangezien het apparaat buiten garantie valt kan ik het opsturen, gaan ze kijken of ze iets kunnen vinden. Dit kost me standaard 125 euro.
Vandaar dat ik hier eerst vraag of iemand ervaring heeft. Vind het nogal wat geld voor n reparatie van apparatuur wat sowieso al n prijs heeft gekost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loch
RobinFM schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:37:
Een paar jaar geleden ik dit ook gehad met een Dyson Pure Hot + Cool link, uiteindelijk heeft Dyson het apparaat 3x omgeruild binnen een jaar (veel gedoe met opsturen van zo'n groot pakket).

Toen ook de vierde begon aan te lopen en Dyson wéér wilde omruilen, was ik het zat en heb ik ingezet op 'apparaat retour en geld terug'. Daar wilden ze eigenlijk niet aan, maar na wat aandringen is dat toch gelukt.

Op basis van mijn ervaring verwacht ik dat een omruiling een tijdelijke oplossing voor je gaat zijn, maar ik zou het zeker nu aankaarten bij Dyson en niet zelf op zoek gaan naar een oplossing.
Mijne valt helaas buiten garantie, dus omruilen zal het niet gaan worden ben ik bang |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinpower
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:28
Loch schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:43:
[...]

Ik heb contact gehad met Dyson, aangezien het apparaat buiten garantie valt kan ik het opsturen, gaan ze kijken of ze iets kunnen vinden. Dit kost me standaard 125 euro.
Vandaar dat ik hier eerst vraag of iemand ervaring heeft. Vind het nogal wat geld voor n reparatie van apparatuur wat sowieso al n prijs heeft gekost
Jammer dat ze toch nog geld vragen.
Misschien helpt dit draadje jou?
https://www.ifixit.com/An...+the+lower+section+(motor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loch
vinpower schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:49:
[...]

Jammer dat ze toch nog geld vragen.
Misschien helpt dit draadje jou?