Aankomende maand zal ik gaan verhuizen naar een appartement met een glasvezel aansluiting. Nu blijkt dat de enige die glasvezel kan leveren Youfone is. Wanneer ik naar KPN ga kunnen zij mij alleen internet aanbieden via hun kopernetwerk op een snelheid van 50/5 Mbit/s. Deze snelheid is natuurlijk belachelijk. Youfone biedt mij wel glasvezel, tot aan 1000/1000 Mbit/s, maar 200 lijkt me al meer dan genoeg aangezien ik de enige ben in het huishouden. Verder biedt Ziggo mij 300/30 Mbit/s via hun "glasvezel-kabelnetwerk".
Een aantal vragen.
Hoe kan het zijn dat Youfone mij een betere connectie aan kan bieden dan Kpn en hoe reeël is het dat ik ook de 200Mbit/s per seconde binnenkrijg op het modem?
Moet ik Ziggo's "glasvezel-kabelnetwerk" zien als een kabelnetwerk in de spitsuren of als een glasvezelnetwerk?
Ervan uitgaande dat alle aanbieders net zoveel kosten voor dit pakket, welke geeft me dan waarschijnlijk het meest stabiele snelle internet?
Een aantal vragen.
Hoe kan het zijn dat Youfone mij een betere connectie aan kan bieden dan Kpn en hoe reeël is het dat ik ook de 200Mbit/s per seconde binnenkrijg op het modem?
Moet ik Ziggo's "glasvezel-kabelnetwerk" zien als een kabelnetwerk in de spitsuren of als een glasvezelnetwerk?
Ervan uitgaande dat alle aanbieders net zoveel kosten voor dit pakket, welke geeft me dan waarschijnlijk het meest stabiele snelle internet?