volgens mij niet. Dit is toch meer een acelarator
Lekker zijn is een gave :)
Ik dacht het van niet als je je gewone videokaart erdoorheen moet pluggen dan werkt het niet.
nope, dat gaat niet
je moet hem doorlussen.
bij de voodoo 3, 4 en 5 kan het wel. dat zijn stand-alone kaarten
je moet hem doorlussen.
bij de voodoo 3, 4 en 5 kan het wel. dat zijn stand-alone kaarten
Een Voodoo 2 heeft alleen maar 3D en geen 2D. Daarom kan je 'm niet gebruiken als 'stand alone' kaart. Je moet die door lussen met een videokaart die wel 2D heeft
Het kan wel degelijk
er zijn ooit gehackte drivers voor geweest die 2d konden displayen (nee dit is geen grap) Het 2d gedeelte zag er wel erg kut uit als in geen letter te lezen. Maar het kon wel.
Ik weet alleen niet waar die drivers staan. Heb hem al heeeeeeeeellllll lang niet meer gebruikt
er zijn ooit gehackte drivers voor geweest die 2d konden displayen (nee dit is geen grap) Het 2d gedeelte zag er wel erg kut uit als in geen letter te lezen. Maar het kon wel.
Ik weet alleen niet waar die drivers staan. Heb hem al heeeeeeeeellllll lang niet meer gebruikt
Dat je er beeld gaat uit krijgen ja maar enkel voor een 2de monitor dan toch.Op donderdag 23 augustus 2001 20:59 schreef reapher het volgende:
Het kan wel degelijk
Want NO WAY dat je bios die kaart als beeldschermkaart gaat pikken. Tenzij je de firmware in de voodoo2 gaat rippen
met een soldeertang
Als je die als 2de beeldschermkaart neemt met wa gehackte drivers nu ja en daar wa vage dinges uit krijgt dat geloof ik wel
Kan je het firmware dan niet updaten?Op donderdag 23 augustus 2001 21:06 schreef Pr3d4t0r het volgende:
[..]
Dat je er beeld gaat uit krijgen ja maar enkel voor een 2de monitor dan toch.
Want NO WAY dat je bios die kaart als beeldschermkaart gaat pikken. Tenzij je de firmware in de voodoo2 gaat rippen
met een soldeertang
Als je die als 2de beeldschermkaart neemt met wa gehackte drivers nu ja en daar wa vage dinges uit krijgt dat geloof ik wel
Lekker zijn is een gave :)
Het kan wel, maar dan moet je in system.ini wat aanpassingen maken.
Eerst installeer je je pc compleet (met een tijdelijke 2d videokaart), en dan ga je met system.ini in de weer.
In de sectie [boot] staat "SHELL=Explorer.exe", dit gaan we aanpassen, nl naar "SHELL=c:\UnrealTournament\System\UnrealTournament.exe", en klaar is eatraas
Nu sla je system.ini op, zet de computer uit en haalt de 2d-kaart eruit. De volgende keer dat je opstart kun je genieten van je 12 fps UT
Eerst installeer je je pc compleet (met een tijdelijke 2d videokaart), en dan ga je met system.ini in de weer.
In de sectie [boot] staat "SHELL=Explorer.exe", dit gaan we aanpassen, nl naar "SHELL=c:\UnrealTournament\System\UnrealTournament.exe", en klaar is eatraas
Nu sla je system.ini op, zet de computer uit en haalt de 2d-kaart eruit. De volgende keer dat je opstart kun je genieten van je 12 fps UT
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
999 miljoen 999 duizend 999 keer NEE. Dit is simpelweg onmogelijk. Je hebt hier een normale videokaart voor nodig. Maakt niet uit hoeveel geheugen er in zit ook al is het 512KB. Het zal werken. Ik betwijfel alleen of de snelheid wel zoveel uitmaakt. Het is namelijk wel zo, dat zoveel te sneller de videokaart is, zoveel te sneller de voodoo 2 presteert.
Met de eerste beta drivers voor win2000 kan je de voodoo2 als 2e videokaart gebruiken.Op donderdag 23 augustus 2001 20:59 schreef reapher het volgende:
Het kan wel degelijk
Maar dat heeft nooit goed gewerkt! Bij mij niet tenminste.Op donderdag 23 augustus 2001 21:39 schreef WiD het volgende:
[..]
Met de eerste beta drivers voor win2000 kan je de voodoo2 als 2e videokaart gebruiken.
De beeldkwaliteit was idd om te huilen.Op donderdag 23 augustus 2001 21:40 schreef LinuxUser het volgende:
Maar dat heeft nooit goed gewerkt! Bij mij niet tenminste.
- Een Voodoo2 heeft een RAMDAC, net zoals een gewone videokaart.
- Een Voodoo2 werkt alleen in 3D
-> Als je een groot vlak in 3D maakt, met daarop al je 2D spullen....
het kan dus wel en is gedaan, de drivers hiervoor worden ook standaard bij XFree86 geleverd (het Grafische deel van (o.a.) Linux)
edit:
Oh ja, omdat je dus alles moet bereken in main-memory, en dan alles als texture de PCI-bus over moet, is de performance natuurlijk om te huilen
- Een Voodoo2 werkt alleen in 3D
-> Als je een groot vlak in 3D maakt, met daarop al je 2D spullen....
het kan dus wel en is gedaan, de drivers hiervoor worden ook standaard bij XFree86 geleverd (het Grafische deel van (o.a.) Linux)
edit:
Oh ja, omdat je dus alles moet bereken in main-memory, en dan alles als texture de PCI-bus over moet, is de performance natuurlijk om te huilen
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Pagina: 1