Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Glorieus
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 17:32
Goedemorgen!

Ik heb een aanbod van Sungevity gekregen, de winnaar van VEH. Ik heb te weinig kennis opgedaan voor zonnepanelen maar ik krijg dit aanbod:

Inhoud van dit pakket

8x Ulica Mono 355 Wp
1x Solax Mini 2.5k G3
Bekabeling en montagemateriaal
Extra stroomgroep, indien noodzakelijk
Professionele installatie

Pakketprijs incl. BTW € 3.182

Meerwerkkosten

Nieuwe 1 fase groepenkast
Meerwerkkosten incl. BTW € 693

Totaalprijs € 3.875

Waarvan btw (21%) € 673

Prijs excl. BTW € 3.203

Het zijn dus 355WP
Mijn dak heeft de hele dag zon. Is dit een goede deal?

Sorry als ik onvolledig ben met informatie of foto’s.

• Glorieus
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5x0Jx3qBW8lNszi3ODKQ30iOVOc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Ukt9XtWr0ZutMwgU5E3NA6f6.png?f=fotoalbum_large

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:16
Ik heb geen antwoord voor je, maar volg dit draadje ff. Heb namelijk ook net via VEH een offerte aangevraagd :)

Het klinkt als een redelijke deal met €1,12 per Wp (excl. aanpassing groepenkast). Er zijn vast scherpere offertes te vinden, maar volgens mij is het een redelijke cowboy-wereld bij de PV installateurs. En dan helpt het toch voor de gemoedsrust als een partij als VEH al een selectie voor je heeft gemaakt

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19:21
Klinkt als een aardige deal. Sungevity is overigens een betrouwbare partij die al wat jaren bestaat, ken diverse installaties van ze en die zien er netjes uit.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

• Glorieus
Thanks voor de antwoorden! :)

Ik vertrouw het ook wel. Het is eerder dat ik denk: kunnen er niet meer op mijn dak met een ander / meer vermogen? Of is dit wel reël genoeg zo?

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:19
Glorieus schreef op maandag 14 maart 2022 @ 12:55:
Meerwerkkosten

Nieuwe 1 fase groepenkast
Meerwerkkosten incl. BTW € 693
Begrijp ik dat je nog een heel oude stoppenkast hebt? En dus het ding in geheel vervangen moet worden?

• Glorieus
Ja heb het huis pas gekocht moet nog de sleutel krijgen. Meterkast moet vervangen worden

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Zorg dat ze een meterkast plaatsen met 3-fase hoofdschakelaar die voedingszijdig is doorverbonden.
Een 3 fase hoofdschakelaar en doorverbindkam scheelt 10 euro met een 1 fase.

Zo maak je jezelf het makkelijk als om een of andere reden een overstap naar 3x25A nodig is.

Offerte zelf is prima voor een kleiner systeem. Dan weegt het vaste werk gewoon zwaarder.

Gaan met die banaan.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

• Glorieus
Bedankt voor de reacties, ik ga akkoord geven en 3 fase hoofdschakelaar aanvragen direct.
Pagina: 1