:fill(white):strip_exif()/f/image/25hMzTLACipahTdTjg5nZkBr.png?f=user_large)
Zoals te zien op de foto, is het met 9 panelen meteen vol, de zonkant dan. Dit is een ingetekend voorbeeld.
Aan de zonkant van het huis geen schaduw, later op de dag wel minder zon. Huis staat zuid-zuid-west
3250.
Ik heb geen 3 fase, maar dat is als ik het goed heb met dit aantal zonnepanelen ook niet nodig. fase
Ik had ca 5000 euro in gedachten. De huidige offerte is wel wat meer. Ik wil deze zijde van het dak eigenlijk gewoon vullen.
Deze eerste offerte is van Zon7, via mijn energieleverancier Essent aangevraagd.
9 REC 405 Alpha Pure Black 25 jaar
1 SolarEdge SE3500H HD-Wave 12 jaar
9 SolarEdge optimizer S440 25 jaar
9 Montagemateriaal pannendak Portrait 20 jaar
1 Incl. ZON7 BTW-teruggave Service
1 Volledige installatie 9 panelen 10 jaar
1 Technische Inspectie op locatie
Totaal incl. BTW € 6.803,04
Totaal exclusief 21% BTW. € 5.622,35
Den Haag Zuid-West
Hoi,Hierbij mijn start met het zoeken naar zonnepanelen. Dank alvast voor alle tips en tricks!
Voorlopig moet ik zeggen dat ik weinig bedrijven gevonden heb die interesse hebben om een offerte te maken. De meeste zeggen dat ze het te druk hebben.
Mijn vraag, is dit een beetje een reële prijs? Ik vond het wat hoog. En zijn er evt andere bedrijven die interessant zijn om een offerte aan te vragen in Den Haag? Ik had in een ander topic wel een link gevonden naar de 50 meest gebruikte, maar die ging direct naar een duitse site.
[ Voor 12% gewijzigd door Sevenhunt op 14-03-2022 11:28 ]