Toon posts:

kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een adresje waar ik gloednieuwe Dell kasten kan kopen?Ik heb namelijk de pc van mijn moeder "geleend" in de vakantie maar nu heb ik hem per ongeluk laten vallen en nu is de hele kast beschadigd.Mooi K.. dus.

Ik heb bij Dell geinformeerd maar daar kan niemand mij helpen.

Het gaat om een Dell Dimension 8100 series.

Ik hoop dat iemand snel wat weet in ieder geval voor 1 september.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
past er geen normale ATX kast omheen dan? Of moet het stiekem zodat je ma het niet merkt ofzo...

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:49

WouterG

Dit is geen ondertitel

Heb je nog mazzel dat de hd niet kapot is. Met computers moet je voorzichtig omgaan m'n jongen >:)

Verwijderd

Het moet dus echt via Dell want anders is er niet zoveel kans dat je er nog 1 kant bemachtigen.

Apple geeft je anders ook zo een G4 case mee tegen betaling dus probeer het eens via een winkel die veel dells verkoopt ofzo.

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Da's een vervelend probleempje ja. De kasten van die merken zijn vrijwel nooit los te vinden tenzij het al een oud model is en alles er uit gesloopt is en de kast nog verkocht wordt voor een paar tientjes. Beste gok lijkt mij de fabrikant zelf eens een mailtje sturen, die hebben er vast nog wel wat staan in een magazijn.

Wel een duur grapje gaat dat worden denk ik. Kan je niet gewoon puppy oogjes opzetten en sorry zeggen ?!?
Works 4 me >:)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 12:04

magneet

Magnetic enhanced

[offtopic tomcat mode]
He tomcat heb nog wel een bewegende die daar ook misschien past, ben zelf ook een tomcat freak
[/offtopic tomcat mode]

zijn lastig te krijgen die kasjes enige wat je ken proberen zijn de 2dehands sites

MAgneet

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

Verwijderd

Kan je hem niet naar een autoreparatie-bedrijf brengen? Kunnen hem vast uitdeuken. :)
Pagina: 1