verwijderen beoordeling zonder overeenkomst

Pagina: 1
Acties:
  • 829 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gilla013
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-08 20:25
Hi, kunnen jullie de laatste beoordeling op mijn profiel aub verwijderen.
Gaat om die van user Wesley-B.
Er is geen sprake van een overeenkomst. Bovendien scheld meneer met ziektes in de chat.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-B
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-03-2022
Verkoop die kaart aan met voor 210 en hij mag eraf, anders blijf je een scalper met deze wel verdiende reactie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gilla013
Wesley-B schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:22:
Verkoop die kaart aan met voor 210 en hij mag eraf, anders blijf je een scalper met deze wel verdiende reactie
Zo werkt het helaas niet. Zonder overeenkomst geven we op Tweakers geen beoordelingen, dat staat zo in de voorwaarden.
Bovendien was het nogal zinloos dat je met kk begint te schelden in dm zonder aanleiding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VDV
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 25-09 15:03

VDV

Wesley-B schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:22:
Hopelijk krijg je de ziekte waarmee je zo leuk scheldt, kijken of het dan nog zo leuk is om daar mee te roeptoeteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 21:07
Wesley-B schreef op maandag 14 maart 2022 @ 11:27:
Oh er is duidelijk aanleiding, je bent een gore kut scalper. Dat is een aanleiding. Kan ook al zien dat een miner bent. Miner en een scalper, ergste van zn soort.
Mensen zoals ik zoeken al maanden naar een normale videokaart, dat kan je die eindelijk krijgen op azerty, en dan gaan zielige mensen zoals jij die snel scalpen en voor winst verkopen, voordat je uberhaubt die kaart binnen hebt. Echt een zielig persoon
Helaas is dit hoe de wereld van vraag en aanbod werkt. Snap dat het vervelend is als je geen videokaart kan vinden voor een normale prijs, maar een normalere manier van omgaan met mensen/taalgebruik zou je beter staan.

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gilla013
FYI, ik heb geen 2de account aangemaakt als je dat denkt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@gilla013 De review is verwijderd en ik heb dit verder bekeken, de discussie hier is daarmee afgehandeld. Mocht je vragen hebben kun je mij uiteraard een dm sturen.

200 fish found!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.