Afgelopen zaterdag heb ik per ongeluk een icoontje van één bepaalde app versleept van los op het bureaublad naar een leeg mapje op het bureaublad. Het viel mij direct op en ik heb het icoontje ook direct weer teruggezet op zijn plaats waar die stond; los op het bureaublad dus. Volgens mij staat sindsdien het witte wolkje met een rood kruis (zie rechtsonder) in mijn balk. En tevens geeft die boven de melding dat er geen toegangsmachtiging is.
Ik heb het weekend al wat gegoogeld maar de oplossing helaas nog niet gevonden. Weten jullie wat ik kan doen om deze app ook te laten synchroniseren met OneDrive? Hoe kan ik bijvoorbeeld aan de juiste machtiging(en) komen om het item te synchroniseren?
Of kan het niet te maken hebben met het simpelweg slepen van het icoontje en staat dit er wellicht al langer?
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het mij dan nooit eerder opgevallen is.
Ik heb het weekend al wat gegoogeld maar de oplossing helaas nog niet gevonden. Weten jullie wat ik kan doen om deze app ook te laten synchroniseren met OneDrive? Hoe kan ik bijvoorbeeld aan de juiste machtiging(en) komen om het item te synchroniseren?
Of kan het niet te maken hebben met het simpelweg slepen van het icoontje en staat dit er wellicht al langer?
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat het mij dan nooit eerder opgevallen is.
:strip_exif()/f/image/Q4EDQzu8JxchsewkaZhsUyjB.jpg?f=fotoalbum_large)