Vraag

• kalekat
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-05 22:55
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Smartwatch

Wat is je budget?
Max €300

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag mijn workouts tracken en bijhouden wat m'n prestaties zijn via Google Fit. De watch moet gecombineerd worden met een Oneplus Nord

Wat heb je zelf al gevonden?
De modellen die ik heb bekeken zijn uiteenlopend in prijs. De Samsung Galaxy Watch 4 Classic, deze spreekt me aan vanwege de mogelijkheden die dit model bied, echter kom ik en hoop posts tegen op het internet over het slecht presteren van de accu en de synchronisatie met de Oneplus telefoons.

De Oneplus Watch, prijs technisch gezien erg aantrekkelijk. Echter begrijp ik dat de mogelijkheden met deze watch nu nog erg beperkt zijn.

Verder heb ik nog weinig watches gezien welke me aanspraken. Misschien dat jullie me daarin kunnen helpen.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hebben jullie nog tips of adviezen hierover?

Beste antwoord (via kalekat op 15-03-2022 22:14)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:38
Je kunt filteren in de Pricewatch: https://tweakers.net/smartwatches/vergelijken/
Wat denk je van de Garmin Forerunner 245?
pricewatch: Garmin Forerunner 245 Zwart (Grijs, Zwart)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:38
Je kunt filteren in de Pricewatch: https://tweakers.net/smartwatches/vergelijken/
Wat denk je van de Garmin Forerunner 245?
pricewatch: Garmin Forerunner 245 Zwart (Grijs, Zwart)

• kalekat
Ik heb even de testreview bij het artikel gelezen.
Qua mogelijkheden en specs past deze zeker bij mijn wensen, echter weet ik niet hoe deze presteert in combinatie met de Google Fit app (of ik heb daar overheen gelezen). Misschien is het zelfs een beetje overkill voor wat ik wil met het tracken van mijn workouts.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kalekat
Thx, ik heb vandaag toch de Samsung besteld. Mocht het niets blijken te zijn wordt het waarschijnlijk de Garmin

• RobinFoot
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-05 19:48
kalekat schreef op dinsdag 15 maart 2022 @ 22:15:
Thx, ik heb vandaag toch de Samsung besteld. Mocht het niets blijken te zijn wordt het waarschijnlijk de Garmin
Wat zijn je ervaringen tot nu toe? Ik twijfel namelijk ook tussen de Classic of een Garmin-variant...

• kalekat
RobinFoot schreef op zaterdag 9 april 2022 @ 14:04:
[...]

Wat zijn je ervaringen tot nu toe? Ik twijfel namelijk ook tussen de Classic of een Garmin-variant...
Tot nu toe zijn de ervaringen prima. Net als iedereen vind ik de accuduur wat kort maar de watch is ook snel weer opgeladen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee