Beste,
Helaas is mijn monitor kapot gegaan, en gezien het vele thuiswerken moet er met enig tempo een nieuw iets voor in de plaats komen. Ik kom er alleen echt niet uit, veel te veel keuze en verschillen. Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.
Wat zoek ik?
2 x 24inch of één 34inch curved wide. Echter geef ik veel presentaties en screensharing sessies. Met 2 beeldschermen kan je makkelijk één van de 2 schermen instellen om je presentatie te tonen of dat scherm te delen. Nu is een 34inch curved heel mooi en fancy, maar hoe werkt dit in de praktijk met scherm delen of een presentatie? Herkent PowerPoint en/of Teams een half scherm als (virtueel) scherm o.i.d.? Of is dit een reden om sowieso voor 2x24inch te gaan?
Ik denk dat de belangrijkste keuze wordt of dat het dus één groot scherm of 2 kleinere worden.
Dan heb ik ook nog een wensenlijstje

In ieder geval alvast bedankt
Helaas is mijn monitor kapot gegaan, en gezien het vele thuiswerken moet er met enig tempo een nieuw iets voor in de plaats komen. Ik kom er alleen echt niet uit, veel te veel keuze en verschillen. Hopelijk kunnen jullie mij op weg helpen.
Wat zoek ik?
2 x 24inch of één 34inch curved wide. Echter geef ik veel presentaties en screensharing sessies. Met 2 beeldschermen kan je makkelijk één van de 2 schermen instellen om je presentatie te tonen of dat scherm te delen. Nu is een 34inch curved heel mooi en fancy, maar hoe werkt dit in de praktijk met scherm delen of een presentatie? Herkent PowerPoint en/of Teams een half scherm als (virtueel) scherm o.i.d.? Of is dit een reden om sowieso voor 2x24inch te gaan?
Ik denk dat de belangrijkste keuze wordt of dat het dus één groot scherm of 2 kleinere worden.
Dan heb ik ook nog een wensenlijstje
- USB-C, zodat het gelijk als docking werkt en zowel met mijn Surface als MacBook kan werken
- Als het één scherm is, dan zou een ingebouwde camera heel fijn zijn met Windows Hello for Business ondersteuning en Microsoft Teams. Als het 2 losse schermen worden ga ik denk ik voor een Logitech Brio
- Met 2 x 24inch zou ik graag dus minstens één scherm met USB-C hebben, en dan de monitoren zelf onderling met een video-in/out connecten.
- Een wens is natuurlijk ook dat het geen energieslurpers is/zijn
- Korte termijn leverbaar, ik heb bijvoorbeeld de Dell C3422WE gezien, maar die is nergens op korte termijn met zekerheid leverbaar. En dan blijft natuurlijk de vraag of de 34inch sowieso een optie is i.c.m. de presentaties en screensharing.
In ieder geval alvast bedankt