Ja dat wel maar met en peltier dan blijft tie kouder.
Jah...
Maar temp word niet echt veel lager als goede lucht koeling, maar het is wel veel stiller
Maar ook een stuk duurder... Vaak is een Silverado Noise control net zo stil, maar wel voordeliger
Maar temp word niet echt veel lager als goede lucht koeling, maar het is wel veel stiller
Maar ook een stuk duurder... Vaak is een Silverado Noise control net zo stil, maar wel voordeliger
Tuurlijk heeft dit nut, maar als je toch een waterkoeling hebt aangeschaft. Stop er dan ook meteen een Pelt tussen 
Alleen moet je dan veel beter letten op de afvoer van de warmte van het water, en je moet letten op je voeding.
Maar het is idd wel veel stiller dan een normale luchtkoeling.
Ik heb nu ook een waterkoeling en een pelt, Maar minder herrie maakt het echt niet.
ok, het is nu dan ook wel 35 graden op mijn kamer...
Ik moet nu mijn radiator met 3 fans koelen, anders wordt mijn koelwater veels te heet
.
Dus aan jou de keus.
Alleen moet je dan veel beter letten op de afvoer van de warmte van het water, en je moet letten op je voeding.
Ik heb nu ook een waterkoeling en een pelt, Maar minder herrie maakt het echt niet.
Ik moet nu mijn radiator met 3 fans koelen, anders wordt mijn koelwater veels te heet
Dus aan jou de keus.
hoe heb je het condens probleem opgelost?Op donderdag 23 augustus 2001 20:55 schreef henri het volgende:
Tuurlijk heeft dit nut, maar als je toch een waterkoeling hebt aangeschaft. Stop er dan ook meteen een Pelt tussen
Ik moet nu mijn radiator met 3 fans koelen, anders wordt mijn koelwater veels te heet![]()
.
Dus aan jou de keus.
en past het een beetje of moet de slijptol erop?
Wat is nu de temp van het andere kant van het blok? Zonder de je duron te laten te lopen?
Op donderdag 23 augustus 2001 20:55 schreef henri het volgende:
Ik moet nu mijn radiator met 3 fans koelen, anders wordt mijn koelwater veels te heet![]()
.
Dus aan jou de keus.
ik heb nu 2x172 watt naast me liggen en ik denk dat ik daar heel gelukkig van ga worden. Het enige probleem kan zijn dat mijn blok alle warmte niet goed af kan voeren, maar ik kan er altijd nog een verkopen.
Pagina: 1